Užitečné informace

Také rádi nakupujete ve slevách a nechcete se nechat napálit? Sleva jak Brno pro vás připravila 10 základních pravidel, které je třeba dodržovat při hledání a nákupu slevových voucherů. Držte se jich a užívejte si slev naplno!

  • Vybírejte u prověřených portálů

    Při nákupu u známých zavedených slevových portálů, které mají dlouhou historii nemusíte mít obavu nakupovat prakticky cokoliv. Větší portály prověřují svoje nabídky pečlivě a dbají na dobrou pověst a spokojenost zákazníka. Při případném problému na to nejste sami a kdykoliv můžete využít jejich zákaznickou podporu. Pokud máte rozumnou připomínku nebo stížnost, rádi vám vyhoví a sjednají nápravu u poskytovatele slevy. Některé portály mají dokonce vouchery pojištěné pro případ, že by poskytovatel slevy například zkrachoval.

  • Podívejte se na recenze, komentáře a diskuzi

    Důvěřuj, ale prověřuj! Nic Vám neprozradí tolik, jako počet záporných a kladných komentářů. Využijte vyhledávání Google.cz nebo Seznam.cz a zjistěte si více o poskytovateli slevy, slevovém portálu nebo zboží, abyste věděli, co můžete čekat.

    Většina slevových portálů má také pod každou nabídkou diskuzi, kde lidé  mohou diskutovat o různých nejasnostech týkajících se slevy. Můžete tam najít užitečné informace, hodnocení daného podniku nebo služby či upřesnění slevy. Pokud Vám něco v nabídce není jasné, můžete se do diskuze zapojit a zeptat se na vše, co vás zajímá.

  • Čtěte pozorně podmínky slevy

    Každá sleva má svoje podmínky. Podmínky využití voucheru by měli být uvedeny vždy u jednotlivých sleva a měly by v nich být uvedeny veškeré zásadní informace týkající se konkrétní slevy. Především pak platnost voucheru, rozsah služeb, možné navýšení ceny a také výjimky při jejich využití (např. omezení využití voucheru na steak během obědů, pronájem chaty pouze mimo sezónu apod.).

    Obzvláště doporučujeme podívat se na případné doplatky, které v ceně voucherů nejsou započítané a omezení termínů využitelnosti voucheru.

  • Zavolejte a rezervujte se

    Nic nenaštve tolik, než když si vezmete zaslouženou dovolenou, koupíte voucher na vysněný wellness pobyt a pak zjistíte, že v hotelu je vlastně místo až za měsíc a jen přes pracovní týden. Pokud víte termín, kdy chcete slevu na pobyt, jídlo nebo jinou službu uplatnit, proveďte rezervaci ještě před koupí voucheru. Popřípadě se nezapomeňte zeptat na termíny předem, abyste pak nebyly zklamáni, že v tu a tu dobu je zrovna plno.

  • Zákaznická podpora a garance

    Podívejte se na web slevového portálu, jestli nabízí nějakou garanci nebo pojištění nabídky a nezapomeňte si přečíst jejich podmínky. Pozornost také věnujte reklamačnímu řádu, abyste se pak v případě problému nedivili.

    Také doporučujeme zjistit, zda má portál zákaznickou podporu. Nabízí slevový portál emailovou i telefonickou podporu? Pokud ano, je to výhoda, která zrychlí připadnou komunikaci či reklamaci.

    Jakýkoliv problém samozřejmě doporučujeme řešit co nejdříve, pokud má portál telefonickou podporu, klidně už od stolu v restauraci.

  • Je zboží nebo voucher opravdu výhodný nákup?

    Slevové portály i podniky si rády přibarvují a navyšují původní ceny. Pokud se jedná o zboží, zkuste si ho nejdříve vyhledat v porovnávači cen např. Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Pokud se zajímáte o vouchery do restaurace, prohlídněte si jejich jídelní lístek. Tím si ověříte, jestli je nákup opravdu tak výhodný.

  • Pohlídejte si platnost voucheru

    Nenechávejte uplatnění voucheru na poslední chvíli. Pokud jste neudělali rezervaci ještě před zakoupením, tak si co nejdříve rezervaci vyřiďte. Nespoléhejte se na využití voucheru v posledním týdnu jeho platnosti, kdy vzniká nejvíce nepříjemností. Například restaurace již může mít všechny stoly obsazené nebo v hotelu už nemusí být volné místo.

  • Do 14 dnů od zakoupení můžete voucher vrátit

    Voucher zakoupený na internetu máte ze zákona možnost do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Pokud jste voucher ještě nevyužili a během 14 dnů zjistíte, že voucher nevyužijete nebo že to byl nevýhodný nákup, obraťte se na slevový portál a voucher vraťte, důvod žádný uvádět nemusíte.  Máte právo na vrácení plné kupní ceny.

  • Byli jste podvedeni nebo jste nebyli spokojeni? Voucher reklamujte!

    Nejznámější zavedené portály jako je například Slevomat.cz nabízí tzv. Garanci spokojenosti. Pokud jste byli při využití služby nějak oklamáni nebo se vám nedostalo služby, kterou jste si zaplatili a nejde to vyřešit na místě, obraťte se na zákaznické linky slevových portálů a situaci řešte co nejdříve.

    Při nákupu zboží na slevových portálech platí standardní podmínky záruky 24 měsíců dané zákonem.

  • Vyžadujte služby jako plnohodnotný zákazník

    Zákazník se slevovým voucherem je plnohodnotný zákazník jako každý jiný, a proto si službu užijte naplno! Občas se stane, že poskytovatelé slevy špatně proškolí své zaměstnance a ti se pak na zákazníky s kuponem dívají „skrze prsty“. Pokud byste takové chování zaznamenali, můžete si stěžovat buďto u poskytovatele slevy a chtít nápravu, nebo se pokuste voucher vrátit přes slevový server. Stejně postupujte i v případě, pokud nedostanete služby, které máte zaplacené.

    Stejně tak pokud jste spokojeni, nebojte se projevit spokojenost spropitným, úsměvem a pozitivním hodnocením na slevovém portále.

Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.