Slever.cz, slevomat - Recenze a zkušenosti

Celkem: 26 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Marie
09.08.2016 00:00
 
vaše nabídka je zajímavá.vybrali jsme si moře věcí
Jana
24.09.2016 00:00
 
děkujueme za super dovolenou moc jsme si užili klidu přírody a masáží doporučuji podhorní mlýn kdo má rád klid a přírodu a to ticho léči na duši paní majitelka se o své hosty vzorně stará aby žádný host neměl hlad
Soňa
04.01.2017 00:00
 
Kupovali jsme dětem svítící želvičku a moc se jim líbí. Moc si ji k Vánocům přáli. Díky za rychlé jednání a dopravu.
Klára P.
16.05.2017 00:00
 
Koupila jsem u vás masáž, na kterou když jsem přišla, zjistila jsem, že mě bude masírovat kosmetička. I když bylo ve variantě slevy uvedeno, že je možné si vybrat z maséra, či z masérky, pak z nich vylezlo, že je to akce kolegy, ale že prý když si někdo výslovně přeje masérku, tak to vezme za něj. Nicméně to by až tak nevadilo, kdyby měla slečna nějaké zkušenosti. Místo toho masírovala jako kdejaký amatér (i já absolvovala mini kurz masáží a zvládla bych to lépe) opírala se neustále o stůl a jednou, či dvakrát si při masáži i na něj sedla. A né proto, že by se do toho chtěla nějak víc opřít. Připadla mi lehce znuděná. Výsledkem nebylo bohužel to co jsem očekávala, žádné uvolnění zad a dokonce mě den na to začal bolet sval pod lopatkou. Bohužel nemůžu doporučit.
Mínusy:
špatné vykomunikování, neprofesionalita
Eva Lohová
06.06.2017 00:00
 
Bohužel, s%ever má velice špatný přístup k zákazníkům. Zbytečné průtahy se stornováním poukazů a vracení hotovosti !!! Stornovala jsem poukaz ne z vlastní viny, partner již nemohl zabespečit využití balíčku, s%ever vrací hotovost do 30 prac.dní
Lenka Kreplová
29.09.2017 00:00
 
Objednávala jsem povlaky na polštáře. Sice nedorazili v době, jak uváděli, ale příliš jsem na ně nespěchala, takže jsem si je mohla dát na sedačku jen o týden později. Motivy krásné, po vyprání barva držela.
Jana Pilná
13.06.2018 10:33
 
Velký výběr mne ubezpečil v tom, že jsem si vybrala portál slever velice dobře. Kupujeme zejména pobyty a fotoprodukty a víme, že nikdy nešlápneme vedle. U slevomatu jsem taky nakupovala, ale kupodivu jsem nebyla tak spokojena jako u výše zmiňovaného portálu.
MONIKA
22.05.2019 10:19
 
OTRAS!! ZOBRALI PENIAZE POTOM MI NAPISALI ZE RESTAURACIA SA ZRUSILA PENIAZE MI SLUBILI DO 30DNI DO DNES ICH NEMAM PODAM NA NICH STAZNOSTI NA URAD I KED IDE O MALU SUMU NEBUDU ZAVADZAT!
Romana Rubášová
23.06.2019 09:04
 
Těsně před odjezdem nám bylo sděleno, že slever.cz zkrachoval a tudíž je nám zrušen pobyt v hotelu Regia v Bojnici. Zaplaceno máme již od ledna, abychom vůbec sehnali včas ubytování. Peníze již nejspíš neuvidíme a proto se také divíme proč zde slever stále nabízí pobyty.
iva
23.06.2019 15:10
 
Týden před odjezden mi přišel email že je SLEVER v INSOLVENCI pobyt mame zakoupeny od března .... Nekupovat!!!!NECHÁPU PROČ STÁLE NABÍZI POBYTY
Tomáš Volf
04.07.2019 16:02
 
O tom,že společnos je v insolvenci jsem se dozvěděl od hotelu den před odjezdem. ! Pozor ..NIC NEKUPOVAT. Samozřejmě to bude mít dohru...
Alexandra Žilíková
10.07.2019 21:51
 
Na slever.cz zakoupen pobyt, který se nakonec nekonal a reklamovala jsem jej, po pár dnech mi přišla odpověď, ze finance mi pošlou na účet. Už je to skoro měsíc, peníze nikde, tak jim píšu a ejhle zjistím, ze firma podala insolvenční návrh a že se mám přihlásit jako věřitel ...dle portálu byla jejich žádost doručena cca 3hod poté, co mi odepsali na mail...hnus toto
Chlodva
13.07.2019 22:06
 
Zaplatili jsme si přes Slever dovolenou v Bojnici a z hotelu nám napsali, že Slever zkrachoval a máme po dovolené. Jsem zvědavý, jestli mi ze Sleveru odpovědí co s vrácením peněz udělají. Už nikdy nic od Sleveru !!
Plusy:
Plus ode mne dostanou, až mi vrátí peníze.
Alena
21.07.2019 12:21
 
Dostali jsem poukaz na pobyt, ale nemůžeme ho využit z důvodu insolvence. Tudíž několik tisíc proletělo oknem
Zděnka
22.07.2019 19:57
 
Dostala jsem poukaz od manžela k svátku.Kamarádce která bude mít kulatiny ho za nás koupil také.Dnes jsem volala abych zamluvila termín a ejhle Slever je v bankrotu a my se můžeme jít klouzat.
Martin Pavlata
23.07.2019 15:05
 
Ahoj, postupujte podle mého návodu a peníze dostanete zpět. Video sdílejte a posílejte kamarádům a známým, kteří na slevových portálech nakupují - ať co nejvíce lidem pomůže.
Martin Pavlata
23.07.2019 15:07
 
bit.ly/KRACH Ahoj, postupujte podle mého návodu a peníze dostanete zpět. Video sdílejte a posílejte kamarádům a známým, kteří na slevových portálech nakupují - ať co nejvíce lidem pomůže.
Jindřiška ledrerová
23.07.2019 22:43
 
Jak je možné že stále nabízíte pobyta když jste v insolvenci?
Plusy:
žádné pokud se takhle chováte
Mínusy:
vélké je to nehorázný bordel
Jindřiška ledrerová
23.07.2019 22:49
 
Můžete mi poradit prosím jak mám peníze dostat zpět prosím ozvěte se na mob.722910925 Moc děkuji Jidra
Plusy:
žádné
Mínusy:
žádné
Jindřriška Ledrerová
24.07.2019 11:22
 
Lidi nic tady nekupujte jsou v insolvenci A NESTIDÍ SE DÁL NĚCO NABÍZET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak je to možné nevím ,ale pokusím se to zjistit.
Marcela Ošlejšková
27.07.2019 16:18
 
je nás asi hodně co jsme se dali napálit mě také napsali z hotelu že je jim líto že nemůžu jet na dovolenou pokud si ji znovu nezaplatím
Plusy:
plusy žádné nevidím
Mínusy:
vybrat peníze a jít do insolvence to je dostačující mínus
Miroslava Beštová
11.08.2019 15:44
 
Zaplatila jsem si pobyt pro 4 osoby,ale po příjezdu na místo mi oznámili,jestli tam chci zůstat,musím zaplatit znova,že jsou v insolvenci.Pobyt jsem zaplatila znova,domů se mi jet nechtělo a napsala jsem e-mail insolvenčnímu správci,dosud se neozval. pro ostatní - info@salud.cz.
Plusy:
žádný
Mínusy:
všechno
Anna Hájková
23.08.2019 09:57
 
Týden před nástupem na pobyt na Benecku mi správce hotelu oznámil, že pobyt nelze uskutečnit z důvodu insolvence portálu SLEVER.cz Pobyt jsem musela zaplatit znovu. Byl to šok, v práci nahlášená dovolená, vnuk se těšil. Jezdíme 10 let od různých portálů, byla to pro nás nepříjemná zpráva a výdaje navíc!
Plusy:
Doposud jsem byla vždy spokojená.
Mínusy:
Nepříjemnost týden před nástupem a výdaje navíc - hrůza!
Leo Rydlo
05.09.2019 12:24
 
Nikdo nic prěs ně neobjednávejte.Měl jsem zaplacenou dovolenou v Hotelu Maxov na 6 dní.Hned první den si žene zlomila v lese rameno ta že Jablonci v nemocnici ji hned chtěli operovat. Takže jsme museli hned na druhý den odjet do místa bydliště.Chtěl jsem nějakou kompenzaci,nebo vrátit nějaké peníze.Paní Sobotková mě emailem i telefonicky řekla, že mám smůlu a nic podle zákona nedostanu.Ani ten poplatek obci.Takový přístup jsem ještě nezažil.Hnus!!!!!!!!!!!!!
Plusy:
Nic
Mínusy:
Všechno
Petra Nadvornikova
09.09.2019 17:12
 
Prosím jak postupujete při získání peněz zpět? Zavolejte prosím na 774582936, koupila jsem tatínkovi jeho první pobyt ve wellness a opravdu bych přála tomu kdo nás podvedl vidět jeho obličej,když zjistil že ho podvedli☹️
Milena Nová
30.09.2019 17:59
 
dostala jsem poukaz darem k narozeninám,ale dozvědela jsem se, ze jsou v insolvenci. Prosim o radu, jak dostat peníze zpět

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.