Pepa.cz, slevomat - Recenze a zkušenosti

Celkem: 112 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Petr
03.12.2014 14:30
 
2 nákupy a 2x ok, vouchery jsem dostal rychle a jídlo bylo dobré
Jitka
30.07.2015 11:07
 
Asi nejlepší slevový portál na nakupování, rychle, spolehlivě :)
Eva
11.10.2015 13:18
 
Dobrý den,potřebovali bychom poradit,zakoupili jsme na Vašem slevomatu poukaz do Ctěnic,nekomunikují s námi,nezvedají telefon,neodpovídaji na Mailové dotazy,vše se dá dokázat odeslanou poštou,výpisy z mob..Přáli bychom si vrátit ,spíše vyměnit za jiný pobyt.Jak postupovat,,?děkuji,Eva
Monika
25.01.2016 16:10
 
Nákup na Pepa.cz byl pro mě velice dobrou zkušeností s nákupem na slevovém portále, nejenže jsem měla v ceně zboží již zahrnuto poštovné, ale zboží dorazilo velice rychle a v pořádku.
Hana N.
08.04.2016 00:00
 
byla jsem s Pepou už mockrát a paráda vždy fandím jim moc
Milada D.
24.06.2016 00:00
 
Najdou se tu šikovné akce :-)
Pavel
08.07.2016 12:37
 
Na Pepa.cz jsem koupil pobyt pro dva v hotelu Gaudio Bratislava. Naprostá spokojenost. Vše v pořádku. Ideální poměr kvalita:cena. Pavel Košňar
Jitka
15.07.2016 00:00
 
Byla jsem s Pepou na dovolené moc se mi tam líbilo.až na počasí a ubytování v podkroví/venku bylo příšerné vedro/,manažer hotelu bohužel,mladý nafoukaný klučina.
Lenka Novotná
13.10.2016 00:00
 
Bohužel nemůžu portál Klido doporučit. Před 10 dny mi byl po zaplacení doručen voucher, který ale nemůže u poskytovatele služby uplatnit, protože ten nemá ze strany slevového portálu uhrazeny prodané vouchery. Takže voucher je mi na H...O!!!
Michal H.
19.01.2017 00:00
 
Portál Pepa sleduji od začátku a už roky. Dělají kus dobré práce, fandím!
Irena Daňková
04.03.2017 00:00
 
Vždy naprostá spokojenost....u Pepy jsem objednala po několikáté a vše vždy v naprostém pořádku
Mirka
14.03.2017 00:00
 
Objednávám většinou pobyty, vždy zcela bez problémů. Držím palce, ať se daří.
Danka Onderková
06.04.2017 00:00
 
Naprostá spokojenost,rychlé a seriozní jednání,určitě,opět zakoupíme poukazy na dovolenou.
Ivana
26.04.2017 00:00
 
Solidní nabídky a příjemné ceny.
Simona A.
22.05.2017 00:00
 
Přes Pepu jsem nakupovala již několikrát a vždy byla spokojenost. Co chci ale vyzdvihnout je událost posledních dnů. Všem se nám asi stane, že koupíme někomu dárek, který není až tak zcela vhod. Jak se ale zachovali na Pepovi a vše vyřešili ke spokojenosti zákazníků zaslouží rozhodně velké DĚKUJEME !!!
Květa Labůrková
31.05.2017 00:00
 
Klido mám ráda ať se jmenuje jakkoli. Vždy slušné jednání s mladými i starými. Doporučuji s ''tetkami'' s nimi jezdíme už dlouho.
Stanča
18.06.2017 00:00
 
Naprostá spokojenost, rychlé jednání, na příští dovolenou si opět zakoupíme poukazy a nyní se již moc těšíme na pobyt na Slovensku.
Marta
13.07.2017 20:08
 
Objednávala jsem si před týdnem pobyt v hotelu Pyramída ve F.Lázních,chci to zaplatit převodem z účtu ,ale dodneška mi nejsou schopní na mail zaslat č.účtu a VS.,na mail neodpovídají,telefón nezvedají...S pozdravem Marta
Jana Balcarová
18.07.2017 10:41
 
Jako inzerent mám velmi špatné zkušenosti. Pokud uvažujete nad inzerováním svých pruduktů na slevových portálech, volte Slevomat, rozhodně ne Pepa.cz.
Plusy:
Plusy pro Slevomat: Udělají prezentaci zdarma a velmi pěknou. Svoji nabídku si můžete administrovat sami, mají velmi dokonalý a intuitivní portál pro partnery. Strhnou si pouze dohodnutou provizi. Mají rozsáhlou reklamu na internetu a sociálních sítích. Vouchery proplácejí 3x měsíčně, tzn. ihned. Slevomat své partnery opečovává a jednání je velice seriózní.
Mínusy:
Mínusy pro Pepa.cz: Mají vysokou provizi. Nechají si platby za první dva prodané vouchery, jakože jeden dají do soutěže, což nedali, a druhý jakože reklamační. Strhnou si administrační poplatek 600 Kč za vyvoření prezentace, která je úplně tuctová. Nedělají reklamu, ačkoliv je uvedená ve smlouvě a platíte za ni provizi. Proplácejí až po dvou měsících. Se vším se musíte obracet naobchodního zástupce, který je těžko dostupný.
Jarmila Jašková
07.08.2017 00:00
 
Byli jsme s Pepou několikrát na pobytech a vždy to bylo super ,žádné problémy,takže zůstaneme věrni a přejdeme tam kde budete ,držíme palce.
Magda Dušáková
28.08.2017 00:00
 
Všechno v naprostém pořádku. Pobyt byl zajištěný, všichni nás čekali a byli milí... Nikdo neřešil jestli je voucher Pepa, nebo Klido...
Radek
09.09.2017 00:00
 
Pobyt v tatrách proběhl přesně jak měl...
Plusy:
cena vše v pořádku
Mínusy:
asi nic
Libuše Rohanová
19.12.2017 20:33
 
1 voucher co bylo napsáno to bylo ,dáno, na zámku v Mostově. 2 voucher jsem nemohla využít , z důvodu nemoce do dosud jsem neobržela ze storna peníze ani komunikace žádná -byl to voucher do Františkových Lázních v hotelu Pyramida,jsem z toho znechucená přitom jsem to urgovala 3x
Josef Sobotka
25.01.2018 22:42
 
Zakoupili jsme pobytový voucher s platností do konce dubna. V konkrétním hotelu nám řekli, že se lze ubytovat pouze do konce března z důvodu plánované rekonstrukce. Volali jsme na pepa.cz, že podáváme reklamaci a chceme voucher stornovat protože nám tento termín nevyhovuje a je o měsíc kratší než jsme předpokládali. Pán byl celkem ochotný a tvrdil že storno proběhne a peníze posílají zpět na účet který si nechali nadiktovat....3 týdny se nic nedělo, ticho po pěšině. Snažili jsme se každý den dovolat do pepa.cz ale marně. Přišlo mi že mají číslo uložené pod názvem nezvedat. Jediné co se za tři týdny změnilo je skutečnost, že po rozkliknutí voucheru v mailu již neobsahuje datum do konce dubna, ale je opravený do konce března. ještě že jsme nesmazali email s objednávkou, kde jsou tyto údaje napsány. Dnes se nám podařilo dovolat do pepa.cz, kde jsme museli po třech týdnech opět vysvětlovat nějaké paní celý smutný příběh a ta se opět dušovala že udělá storno a platbu hned pošle, tak jsme zvědaví. I přes skutečnost že se takové věci stávají mám potřebu napsat tuto negativní recenzi a to hlavně z důvodu absolutní ignorace této nefunkční firmy. Zkrátka dokud nebudete mít problém, bude vše v pohodě. V opačném případě katastrofa a ztráta času.
Plusy:
Nenapadají mě
Mínusy:
Nespolehlivost, nedostupnost, neférové jednání
Josef
06.12.2018 10:47
 
Nespolehliva firma,nekomunikujici,neférove jednání,už týden se pokouším kontaktovat bez odezvy
Plusy:
Žádné snad ani být nemůžou
Jana
10.12.2018 17:43
 
Nabízejí hotely, wellness pobyty, ale po kontaktování hotelu jste nemile překvapen, že pobyt není možné uskutečnit, neboť Papa.cz neplatí, je v platební neschopnosti.
Plusy:
nejsou
Mínusy:
Na zákaznický servis se není možné dovolat, a když se konečně dovoláte, slečna nemá čas,prý vyřizuje mnoho dalších telefonátů, na emaily nereaguje, údajně jí emaily nechodí a podobně. Evidentně se s vámi nechtějí bavit a ani jinak komunikovat. Jeví se mi to tak, že dělají vše proto, aby jste prošvihl 14 denní lhůtu na možnost odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, jak je dáno ze zákona v případě internetové koupě.
Aleš Hruban
11.12.2018 13:16
 
Nakoupil jsem poměrně drahý pobyt, ten se neuskutečnil, portál PEPA.CZ nekomunikuje, peníze nevrací a dle informací dluží. Dejte si na něj pozor.
Mínusy:
Nekomunikují, nelze se dovolat, na email neodpovídají. Peníze nevrací a pobyt nelze uskutečnit protože dluží peníze.
Nikola
13.12.2018 10:42
 
Nakupovali jsme zde pravidelně. Ale v prosinci 2018 nastala změna. Hotel nám na voucher řekl, že je neakceptuje kvůli dvouměsíčnímu neplacení ze stany portálu. Takže nás neubytuje. Ale snaží se to nějak ještě vyřešit. Pepa nereaguje na telefon a ani na e-mail. Tak jsme zvědaví, zda uvidíme někdy peníze zpět :( Místo klidné dovolené stres jak to dopadne. Rozhodně již NEDOPORUČUJI!!!
Mínusy:
NEKOMUNIKUJE HOTEL NEAKCEPTUJE JEJICH VOUCHER
Lukáš
17.01.2019 10:42
 
Koupili jsme voucher na začátku listopadu. Když jsem chtěl rezervovat v lednu hotel, s dostatečným časovým předstihem, bylo mi od paní recepční sděleno, že s pepou.cz již rozvázali smlouvu. Nyní se marně pokouším dovolat na zákaznický servis, kde mají stále nedostupnou linku. Nedopuručuji!!!
Petr
04.02.2019 09:02
 
Nic neplatit,dluží všude v hotelích,nekomunikuje,nezvedaji telefony. Vyhozené nemalé peníze.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Vše špatně.
Marian
08.02.2019 20:51
 
Dne 10.12. 2018 byl na portále PEPA zakoupen poukaz na pobyt v hotelu Kaliště. Vše řádně zaplaceno. Bohužel, při rezervaci v hotelu Kaliště nám odmítl majitel rezervovat tento zaplacený pobyt s tím že portál PEPA dluží, neplatí faktury atd. Dosud se nám nikdo neozval, portál dělá mrtvého brouka. Tím, že se jedná o nemalou částku a nejsme asi jediní, rádi se připojíme k hromadné žalobě. Hant2@seznam.cz
Mínusy:
PODVOD!!!!!!!!
Olga
11.02.2019 07:38
 
Měli jsme též koupený pobyt do hotelu Kaliště ,Bohužel, z hotelu Kaliště nám majitel sdělil, že nám rezervaci ruší ,s tím že jim portál PEPA dluží, neplatí faktury atd. Po komunikaci emailové s portálem Pepa,/ telefony neberou/ mi bylo sděleno, že peníze pošlou na účet ve lhůtě 30dnů.. ale po těchto recenzích tomu již nevěřím.
Plusy:
V minulosti jsem od portálu Pepa na dovolené byla a vše bylo bez problémů
Mínusy:
Nedoporučuji
Lenka Holková
12.02.2019 13:37
 
Zakoupeny dva vouchery jako dárky, které nejdou uplatnit. Peníze nevrací, ani po zákonné lhůtě. Telefon nezvedají, na e-mailu nekomunikují.
Libor
15.02.2019 15:24
 
V únoru 2019 nepřijala restaurace zaplacený voucher od slevového portálu Pepa z důvodu neplacení pohledávek od slevového portálu. Pepa: komunikace s portálem bez odezvy, ale stále umožňuje zájemcům platby za vouchery na svých strákách.
Pavel
19.02.2019 17:27
 
V minulém roce jsem zakoupil 2 slevové vouchery na výrobu fotoknih platné do 28.2.2019.Snažil jsem se tento měsíc vytvořit a objednat fotoknihu podle instrukcí připsaných k voucheru ale nic z toho neplatí. Snažil jsem se získat rady na 3 e-mailových adresách PEPA a jím propagovaném tel.čísle 220555150 kde po 2 dny bylo neustále obsazeno. Rozloučím se tedy s 500.- Kč protože nelze najít ani adresu této firmy abych zažádal o zrušení zakázky.
Sedláčková Dana
26.02.2019 12:46
 
Již zaplacený Voucher darovaný k vánocům!Zámeček Kaliště již není ochoten nikoho ubytovat,jelikož Pepa.Cz je podvod největšího kalibru a sprostárna,že peníze na které se člověk nadře,dovede někdo tak nechutně zneužít!Obracím se na ČOI !Pro ověřění je č.VOUCHER PEP.3047196090!
Mínusy:
1000
Honza
02.03.2019 16:18
 
Voucher se nedá uplatnit. Peníze zpět slibují, ale nevracejí. Závěr: šmejdi.
Hanka
11.03.2019 08:37
 
Mám stejnou zkušenost, voucher zaplacen, chtěli jsme si rezervovat pobyt, bylo nám ale sděleno, že Pepa rozvázal s hotelem spolupráci a že peníze pošlou na můj účet. Bohužel peníze nepřišly, telefon nezvedají , na email neodpovídají.Vidím, že najsem sama, ráda se připojím k hromadné žalobě.
Mínusy:
podvod
Gabriela
13.03.2019 09:52
 
K Vánocům jsem dostala voucher na pobyt na zámečku Kaliště. Zarezervovala jsem si termín a po pár dnech mi majitel (který tedy ani neumí gramatiku... ale to je věc jiná), napsal email, že vouchery od portálu Pepa.cz nepřijímá. Že jim tento portál neplatí a můj pobyt ruší (což tedy také museli vědět už dřív...) Psala jsem tedy na podporu Pepy a tam mi bleskurychle odpověděli, že je situace mrzí a že mi vrátí peníze nebo dají kredity. Vybrala jsem si tedy samozřejmě vrácení peněz. Ovšem i po několika urgencích, kdy jsem byla ujištěna, že peníze mi přijdou v zákonné lhůtě 30 dní, se nic nestalo. Na maily již samozřejmě nikdo nereaguje. Vzhledem k tomu, že se nejedná o banální částku, ráda se připojím k hromadné žalobě. Kontakt: kalcikova.g@centrum.cz
Plusy:
žádné
Mínusy:
podvod, nevracejí peníze, dluží všude
Liuba
13.03.2019 11:06
 
Pripojim se k hromadne zalobe. Neproplacene faktury,.. neda se na pepa.cz dovolat
Jana
14.03.2019 20:43
 
Večer den před odjezdem na zájezd mi volala cestovní kancelář, že portál Pepa.cz neuhradil zájezd. Vouchery jsme obdrželi, ale pokud chceme jet musíme zájezd zaplatit znovu!
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Nekomunikují.
Lenka
15.03.2019 09:12
 
Dobry den, mam stejny problem jako pani Jana, vcera mi tez volali z cestovni kancelare, ze zajezd na ktery mame odjizdet dnes se neuskutecni pokud znovu nezaplatime za zajezd penize, ze pepa.cz jim neposlala zadne penize. Takze jsem to samozrejme odmitla, nebudu zajezd platit dvakrat, kdyz z 99% jistotou vim, ze pepa.cz mi uz penize nikdy nevrati. Pripadne se pridam k hromadne zalobe. Email lencatuckova@seznam.cz
Smetana
18.03.2019 11:20
 
Podvodníci, dluží nám tisíce korun. Nemožno uplatnit poukaz na pobyt, stále však mají tu drzost a rozesílají nabídky. PODVOD PODVOD PODVOD!!! Nekupovat nic! Nekomunikují nijak!!! ŠMEJDI
Mínusy:
PODVODNÍCI, PODVODNÍCI !!!
Smetana
18.03.2019 11:24
 
Momentálně se PEPA přejmenoval na Klido. POZOR na další podvody.
Mínusy:
Momentálně se portál Pepa přejmenoval na KLIDO.cz a jede se dál!!!!!!!!
Jarda
18.03.2019 11:30
 
Po objednání a doručení voucheru na pobyt jsem si chtěl zarezervovat pobyt. Ubytovatel mi napsal, že s portálem nekomunikuje, protože mu neplatí.Po reklamaci u Pepy mi nabídly další kredity, ale chtěj sem vrátit peníze. Tvrdily, že je vrátí do 30 dnů, ale kde nic tu nic. Na opakované výzvy nereagují a dělají mrtvého brouka. nezbývá nic jiného, než na ně podat trestní oznámení pro podvod.
Plusy:
žádné
Mínusy:
lotři, kteří si z ničeho nic nedělají
Naďa
26.03.2019 15:35
 
Stejná jako u ostatních. Měli jsme zaplacený voucher a když jsme přijeli do Mariánských Lázních, tak nám bylo zdeleno, že jim Pepa ještě nezaplatili a že to musíme zaplatit. Naštěstí nám vyšli vstříc a neplatili jsme to znovu. S Pepou nebylo možné se spojit a až po dlouhé době mi napsali ať to zaplatíme znovu, že nám peníze vrátí. Ale asi bych se jich nedočkala.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Nedoporučuji.
Zuzana
28.03.2019 13:27
 
Objednala jsem rodičům na vánoce voucher (13.12.2018 zaplaceno) Jihočeské krásy s polopenzí i whirlpoolem u Třeboně,rodiče zamluvený termín a dnes sms zpráva,že dopsud nebylo uhrazeno a pobyt se ruší! Telefon nikdo nebere,žádná odezva. Proto se ráda přidám k hromadné žalobě. zuzka3105@seznam.cz
Jana
01.04.2019 21:33
 
Dopadla jsem stejně jako ostatní, welnes pobyt nebude, poněvadž Pepa dluží hotelu spoustu peněz.Sice jsem poslala reklamaci, ale pravděpodobně dopadne stejně jako u Vás všech, co jste napsali přede mnou.Také se přidám k hromadné žalobě. jana.43@seznam .cz Ještě mě napadá D test, který poradí s jakoukoliv reklamací Pepa mi nadále posílá nabídky na email.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Dejte si na Pepu pozor a nic neobjednávejte.
Vendula
03.04.2019 14:42
 
Pepa.cz - stejná negativní zkušenost, jako ostatní :( Dostali jsme voucher, který nejde uplatnit pro neplacení hotelu ze strany Pepa.cz. Řešeno v únoru mailovou komunikací s kontaktním centrem pepa.cz, slíbeno vrácení peněz do 30 dnů. Když po 30 dnech peníze nedošly, tak jsem urgovala a slečna z klientského centra mi napsala, že mi peníze budou určitě vráceny, ale že neví kdy, jelikož mají finanční problémy.... portál i nadále funguje - klidně si můžete zakoupit další voucher, který však s největší pravděpodobností neuplatníte...Řeší se zde hromadná žaloba - již se něco podalo? Ráda se připojím, kontaktujte mě prosím na mailu otyna@seznam.cz
Šárka
04.04.2019 23:15
 
Stejná špatná zkušenost - rodičům hotel zrušil ubytování, protože slevový portál Pepa dluží hotelu 150 tisíc. Přidáváme se k hromadné žalobě - zvonickova.s@seznam.cz
VLADIMÍR
08.04.2019 19:05
 
Týden před odjezdem došlo ke zrušeni zájezdu do ČERNOBYLU.Portály pepa.cz a hyperslevy.cz neproplatily naše peníze za vouchery .CK podává na tyto portály trestní oznámení.
Mínusy:
I přes neplnění svých povinnosti nadále zasílají TOP NABÍDKY.
Jana
09.04.2019 09:00
 
Zakoupila jsem 14. 12. 2018 u nich voucher na wellness pobyt v Mariánských lázních. V lednu jsem kontaktovala hotel a bylo mi sděleno, že mi rezervaci neudělají. Napsala jsem na pepa.cz a to samé jako u vás všech. Předají požadavek finančnímu oddělení a peníze budou navráceny. Nic se nestalo. Opět jsem jim psala email a oni mi odepsali s tím, že mě upozorňují, že mají ze zákona 30 dní. Tak jsem čekala. Poté jsem opět psala email a od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Na linku není možné se dovolat. Přemýšlím, zda kontaktovat ČOI a nebo zajít přímo na policii? Chci to začít řešit tento týden. Jedná se u mě o téměř 3 tisíce korun.
Jana
09.04.2019 09:54
 
Zapomněla jsem připsat svůj email - Veselajana1@email.cz
Tereza
09.04.2019 13:32
 
Taky nám zrušila cestovka zájezd do Amsterdamu, protože jim pepa.cz nezaplatil peníze, které jsme zaplatili. NEDOPORUČUJU!!
Marcela
10.04.2019 18:19
 
Jako ostatní tady jsme i my portalu pepa.cz pěkně nalitli! Místo do Anglie jedeme do pr.ele, cestovce pepa.cz peníze neposlal, nás neustále odkazuje na 30 denní zákonnou lhůtu na vrácení peněz! Do toho nám stále peníze nevrátila ani cestovka , po emailech se dusuji že peníze vrátí,ale jak to tady tak čtu tak lžou! Je mi záhadou jak to že stále ještě fungují,když neplní co mají a každému dluží peníze!!!!! Pokud to někdo řeší řada se před dám k hromadné žalobě email lev93@seznam.cz
Plusy:
Žádné! Jen mažou med kolem pusy!!
Mínusy:
Neplní co maji. Neplatí ani cestovka k ani hotelům! Lžou! Nevrací peníze!
Ladislava Havlíčková
11.04.2019 13:37
 
Obědnala jsem si dva zájezdy. Teď mi jedn zrušili protože Pepa. cz. nezaplatil a zjistila jsem že ten druhý taky ne. Vůbec nereagují teda prvé mi napsali že na vrácení peněz mají 30 dní a teď dělají mrtvého brouka. L. H.
Smetana
15.04.2019 13:24
 
Dluží nám peníze a nejsme sami. Dle vyjádření jednoho nejmenovaného zařízení, kterému pepa.cz dluží peníze to vypadá na bankrot a likvidaci.
Mínusy:
Podvodníci, podvodníci, podvodníci. Lžou, dluží kam se podívají a nejsmutnější je, že stále prodávají pobyty a zájezdy. Než krachnou úplně, ještě si nahrabou!
Jana E.
16.04.2019 12:28
 
Zakoupený voucher nešel uplatnit, protože hotelu nezaplatili faktury. Reklamaci uznali a slíbili vrátit peníze. Nicméně po dvou měsících ticho po pěšině a na maily přestali odpovídat. Pobyt jsme si museli zaplatit znova přímo v hotelu. Aktuálně sepisuji podnět na šetření na ČOI za nedržení zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Pokud by se podávala nějaká hromadná žaloba, tak se velice ráda přidám.
Mínusy:
Teď už regulerně kradou! Ví, že prodávají vouchery, které nelze uplatnit.
Ladislava Havlíčková
18.04.2019 18:13
 
Dobrý den. Stále se na slevomat Pepa. cz nemůžu dovat. Píšu jim každý den a nic se neděje. Jsem taky pro hromadnou žalobu. Jo jsou podvodníci. Je mi jasné že peníze nikdy neuvidíme. L. H.
Veronika Lavrenčíková
20.04.2019 06:25
 
PODVOD. Zakoupili jsme poukazy za 12 000 a hotel nás odmítá ubytovat, že jim neplatí. Nikdo neodpovídá na maily ani telefon. Je již hromadná žadloba? Ihned se také přidáme. lavrencice@seznam.cz
Mínusy:
PODVOD
Smetana
21.04.2019 11:07
 
PODVODNÍCI!!!! Dluží peníze, stále prodávají své super zájezdy. Nechápu, jak zde mohou stále podnikat a úřady nečině jen čumí!!!!!
Plusy:
PODVOD
Mínusy:
PODVOD PODVOD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdeněk
23.04.2019 15:55
 
Pozor podvodník, mám Voucher č. PEP2350404105 v Penzionu Borovanský mlýn, v penzionu mi bylo dnes sděleno, že nás neubytují, Pepa.cz neplatí, dluží, takže se jedná o podvod, POZOR !!! Telefony nezvedají, žádná reakce!
Mínusy:
Pozor podvodník, mám Voucher č. PEP2350404105 v Penzionu Borovanský mlýn, v penzionu mi bylo dnes sděleno, že nás neubytují, Pepa.cz neplatí, dluží, takže se jedná o podvod, POZOR !!! Telefony nezvedají, žádná reakce!
Sandra
24.04.2019 11:07
 
Nevrací peníze!!! Už mě skoro 2mesice dluží peníze a nejsou schopni je vrátit. Jdu podat trestní oznámení. Tohle není normální už.
Mínusy:
Nic neobjednavat a hlavně neposílat peníze!!!!!!!!
Martina
25.04.2019 09:20
 
Úplně stejná zkušenost jaká je zde už asi 1000x popsána. Hotel mi oznámil, že nás neubytuje, protože portál pepa.cz pobyt neuhradil, přičemž od nás své peníze za poukaz v hodnotě 4500Kč dostal. Podvodníci, kteří nereagují ani na emaily, ani na telefonáty které ani nelze uskutečnit..nikdo vám totiž telefon nezvedne.
Josef Hutka
25.04.2019 10:56
 
Byli jsme s nimi několikrát a vše bylo v pořádku. O to víc nás překvapila současná situace. Také nám byl odmítnut voucher na 4 denní pobyt na zámku KLICZKOV v Polsku. Připojuji se k žalobě a prosím o kontakt na nějakého žalobce. JUDr.josefhutka@seznam.cz O
Plusy:
Nyní zadne
Mínusy:
Podvod a zarážející přístup ke klientům - dělají mrtvého brouka
Jana
29.04.2019 11:02
 
zakoupen voucher na pobyt,který byl z technických důvodů zrušen.Na požadavek o stornu mi bylo odpovězeno,že mají ze zákona lhůtu 30 dnů.Již je to 14 dnů po jejich lhůtě a na mé mejly bohužel žádná reakce.Jsou to lumpi.Tento portál rozhodně nedoporučuji.
Vladimír Zàvada
29.04.2019 18:30
 
I přesto, že již uplynula doba pro navrácení peněz z neuskutečněného zájezdu Vás ignorují,Na email nereagují stejně tak i na telefon.Cekáte a čekáte s nadějí,že to někdo zvedne a pak ještě zmáčknete 1 a vaše číslo a pak křížek pokud nechcete dál čekat a pálit svůj kredit, Pracovníci slevoveho portálu Pepa se vám ozvou.Uvidí vaše číslo a mají jasno.Myslím,že by to bylo dobré dát i televizního pořadu Černé ovce.
Plusy:
Není co kladně hodnotit.
Mínusy:
Absolutní nespolehlivost, zpětná vazba vůbec žádná Pozor, reklamační řád platí jen pro vás.Pokud se bude podávát společná žalobá, připojím se.
Ladislava Havlíčková
29.04.2019 19:49
 
Už tři týdny čekám na odpověď. Teda prve mi napsali že na vrácení peněz mají 30 dní. Ale pak už nic. No i takhnle se dá vydělávat. Normální člověk musí pracovat několik hodin denně aby měl peníze. A oni to mají za pár minut. A není jim hamba že okrádáji lidi veřejně.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Podvod, podvod, podvod.
Smetana
30.04.2019 09:37
 
Všem doporučuji co njeříve vše řešit a nenechat to zajít daleko. Okamžitě trestní oznámení, ČOI a banka. Nebot tento podvodný Pepa.cz pak pošle e-mail, kde Vám oznámí, že propadá platnost Vašeho voucheru pro nečerpání....!!!!!
Plusy:
PODVOD !!!!!!!!!
Mínusy:
PODVOD !!!!!!!!!!!!!!!!
Jitka
06.05.2019 14:32
 
Dobrý den, najde se aspoň někdo, komu peníze vrátili, koupila jsem si pro mě a dceru víkend v Paříži, měly jsme jet 3-5.5., týden před mi napsala ck, že se zájezd z bezpečnostních důvodů ruší (ale po tom co čtu, si už nejsem tak jistá), jak píšete nedá se dovolat, emaily se mi vrací, že adresy neexistují, vůbec nevím na koho se obrátit. Jestli je někdo, kdo by vědel, prosím napište mi jitkapb@gmail.com Děkujuuuu
Olga
07.05.2019 09:31
 
Dopisuji si s pepou již od ledna a zkušenost stejná-jsou ve finanční tísni,vrátí ve lhůtě 30 dní a pak jenom čekám. Dnes 7.5.2019 jsem opět psala na e-mail a je jedno jestli je to na podpora@pepa nebo klido/tak se přejmenovali/ všechny se vrací jako nedoručené. tel č. mají stejné a nedovoláte se ,jste stále v pořadí, co změnili je adresa. A když jste na stránkách klido.cz a rozkliknete, tak jste rázem na stránkách pepa.cz. a fungují dál. Jediné čeho jsem dosáhla bylo ,že mi z celkové částky vrátili 500kč .
Smetana
09.05.2019 09:30
 
Pepa.cz nebo psíše podvodníci cz. hrají o čas. Pak všem zasílají e-mail, že pro nečerpání voucheru se ruší jejich platnost.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mínusy:
Nechápu, jak můžo stále podnikat, když toto je už několikátý opakující se stav. V ČR je asi možné všechno.
Martina
09.05.2019 11:57
 
Zakoupila jsem si voucher na třídenní pobyt. Portál Pepa provozovateli hotelu nezaplatil za prodané vouchery a i pres slib, že do třiceti dnů vrátí peníze zpět na účet, tak neučinil. Na emaily nikdo nereaguje, telefony nikdo nezvedá. Zkrátka nás sprostě okradli. Takže pokud nechcete přijít o peníze, doporučuji se tomuto portálu vyhnout obloukem.
Lenka
10.05.2019 15:45
 
Takže jsme taky přišli o peníze za Voucher do Borovanského Mlýna , koupený jako dárek k Vánocům. Ani tam nevolejte, mají placené číslo, na email nelze nic poslat.
Dominika
13.05.2019 16:58
 
Mám stejný problém, zakoupený zájezd do Paříže můžu absolvovat jen pokud si zájezd znovu zaplatím. Pepa.cz jsou podvodníci a pridávám se k hromadné žalobě.
Dominika
13.05.2019 16:58
 
Mám stejný problém, zakoupený zájezd do Paříže můžu absolvovat jen pokud si zájezd znovu zaplatím. Pepa.cz jsou podvodníci a pridávám se k hromadné žalobě.
Aleš
14.05.2019 15:11
 
To je fakt sleva jak Brno. Loni ubytování v Jindřichově Hradci v hotelu, který byl v insolvenci (ale zase jsme tam byli sami...), letos jsme dostali voucher do Borovanského mlýna a měsíc před nástupem jsme dostali od majitele objektu SMS a zároveň e-mail, že museli s portálem pepa rozvázat spolupráci z důvodu dlouhodobého nehrazení finančních závazků. Obratem jsem zprávu přeposlal na podpora@pepa.cz, odkud mi (to ještě komunikovali) napsali, že to oni museli rozvázat spolupráci a že mi nabízejí body ve stejné výši, jako byla cena voucheru. To jsme odmítli a zažádal jsem o vrácení částky. Odpověď: "Požadavek jsme předali na finanční oddělení, závazek bude uhrazen v zákonné lhůtě 30 dní." Dovolenou jsem po domluvě se zařízením uhradili ještě jednou na místě. Pepa nereaguje.
Plusy:
Nikdo mě nezabil, i když majitelé jsou kdoví odkud.
Mínusy:
To je neskutečné. Jak mohou neustále nabízet slevy, když jsou absolutně v řiti. To se to žije, když jde malá domů ve výši 100% z každé objednávky! * NIKDY VÍCE!!!
Milan
15.05.2019 18:53
 
Pepa.cz jsou podvodníci. Také mi dluží. Podal na ně někdo žalobu? Jak se přidat? Jsem pro to, aby se podala hromadná žaloba. Tohle jim přece nemůže procházet!!! Veřejně kradou a úřady mlčí, nekonají. Proč už nejsou jejich stránky dávno zablokované s kontaktem na podání žaloby poškozených klientů?
Ladislava Havlíčková
15.05.2019 20:21
 
Jsou to podvodníci. Jo takhle se České republice. Dá vydělávat. Na nic nereagují. Prostě zloději.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Zloději
Smetana
15.05.2019 21:12
 
Rada pro všechny podvedené. Ten kdo platil voucher KARTOU, může se dočkat vrácení peněz. Lze to, ale pouze po reklamaci u své banky a doložení materiálů, třeba komunikaci s Pepa.cz, zrušení pobytu hotelem atd.... Banka většinou peníze vrátí na Váš účet. Zažádejte pomocí formuláře o tzv. CHARGEBACK. Nám se to podařilo, neboť jsme vše doložili a banka uznala reklamaci pro platbu kartou. Pokud jste platili převodem, pak tato možnost není.
Mínusy:
PODVOD...
Michaela
16.05.2019 07:27
 
Dobré ráno,prosím všechny poškozené, aby se obrátili nejlépe na oddělení hospodářské kriminality nebo na nejbližší policii, vemte s sebou všechno co máte (já vytisknu e-mailovou komunikaci s Pepa.cz i s cestovkou) a pokud už je nějaké hromadné trestní oznámení, tak to budou vědět a přidají nás k němu (nebo ho založíme), samozřejmě čím víc lidí to nahlásí, tím lépe pro nás! Děkuji
Milan
17.05.2019 21:02
 
Stejné zkušenosti jako u předchozích příspěvků. Hotel, kde jsem si zarezervoval pobyt mi sdělil, že mu Pepa.cz neplatí a musí mi rezervaci zrušit nebo si musím pobyt zaplatit znovu. Pepa.cz samozřejmě nekomunikuje, několik dní se vrací maily hned zpátky, telefon je nedostupný. Vrcholem je, že mi dnes na mail přišla nová nabídka od Pepy.cz. Chce podvéct ještě další zákazníky? Mail opět bez reakce. A podívejte se na jeho www.stránky, po kliknutí na "Kontakt" se nic nezobrazí !! Prostě žádný kontakt neexistuje. Takže i když se tváří, že funguje, je to jen další velký podvod.
Plusy:
Možná kdysi byl, nyní absolutně žádný
Mínusy:
Chce připravit zákazníky a i poskytovatele služeb o peníze.
Jana
20.05.2019 16:25
 
Slevový portál Pepa.cz je prachsprostý zloděj. Léta jsme byli jeho zákazníci, cestovali jsme s ním často a vše bylo v pořádku. V současnosti je situace jiná. Pepa.cz sice dál zasílá nabídky pobytů a kasíruje zákazníky, ale nabízenou službu provozovatelům nezaplatí, tudíž se zaplacené pobyty nekonají.... Jednoduše zákazníka okrade a zřejmě mu to prochází, protože tak činí vesele dál. Stejných zkušeností jako máme my je v recenzích plno. Proto radíme u Pepa.cz nikdy nenakupovat!!! Snad boží mlýny melou....
Jana
20.05.2019 16:35
 
Ještě dodám - na ČOI jsem již psala, dnes přišla odpověď a nic s tím neudělají- pokusím se vyjádření zkopírovat: V případě nákupu zboží nebo služeb prostřednictvím slevových portálů se může jednat o poměrně komplikované právní vztahy. Může být proto obtížné určit, zda za řádné poskytnutí služby nebo dodání zboží odpovídá provozovatel slevového portálu, nebo subjekt, u něhož má dojít k využití poukazu vydaného slevovým portálem. Roli hraje jak právní vztah zákazníka a slevového portálu, který je obvykle popsán v obchodních podmínkách na internetových stránkách, tak právní vztah provozovatele portálu s poskytovatelem služby, který však bohužel obvykle nelze bez znalosti příslušných smluv ze strany uživatele efektivně zjistit. Složitosti právních vztahů odpovídá i různá rozhodovací praxe soudů, které v některých případech dovodily odpovědnost provozovatele slevového portálu, v jiných poskytovatele služby. Vzhledem k jisté míře nejistoty, která je s tímto způsobem nákupu zboží a služeb spjata, má zásadní význam to, aby si zákazník před nákupem slevového kupónu důkladně ověřil důvěryhodnost provozovatele slevového portálu, neboť zpětné vymáhání práv z vadného nebo zcela neposkytnutého plnění může být mimořádně obtížné. Doporučení pro nákupy prostřednictvím internetu naleznete rovněž v přiloženém souboru. Na základě upozornění ze strany veřejnosti a vlastních zjištění Česká obchodní inspekce publikuje seznam rizikových e-shopů. V případě vadného nebo zcela neposkytnutého plnění doporučujeme nejprve kontaktovat prokazatelnou formou provozovatele slevového portálu. Nepodaří-li se touto cestou dosáhnout řešení, doporučujeme kontaktovat také dodavatele zboží nebo služby. Pokud byla platba za voucher provedena prostřednictvím platební karty a zboží či služba nebyly dodány, lze banku, jejíž platební karta byla k úhradě použita, požádat o vrácení platby formou tzv. chargebacku. Přestože na provedení chargebacku nemá držitel platební karty vůči bance právní nárok, banky obvykle vycházejí klientům vstříc. Závěrem dodáváme, že v případě nevrácení peněžních prostředků není Česká obchodní inspekce v rámci své kontrolní činnosti oprávněna zasahovat (např. uložit podnikateli pokutu), neboť nároky spotřebitele jsou čistě soukromoprávní povahy. Česká obchodní inspekce nemůže autoritativně zasahovat do občanskoprávních vztahů. Mimosoudní řešení sporů dohodou (ADR) bohužel v daném případě není vzhledem k předchozím zkušenostem s daným podnikatelem účelné. Případné občanskoprávní nároky lze vymáhat soudní cestou.
Michaela Berdisová
22.05.2019 20:35
 
Zakoupen voucher do penzionu Krásná v Jizerských horách, majitel mi oznámil,že nedostává dva měsíce od Pepy peníze a tak mi pobyt ruší. Ráda se připojím k žalobě.berdisova@seznam.cz
Mínusy:
zloději
Vladimír
22.05.2019 21:22
 
Podal jsem trestní oznámení
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Tisíce zklamaných zákazníků a nenašla se síla tento portál zrušit.
Jitka Dlasková
22.05.2019 22:17
 
Zakoupila jsem pobyt na horách a právě mi hotel píše, že nedostali zaplaceno od pepa.cz a že náš výlet na konci června se nekoná. Ach jo.
Svatava Vimmerová
23.05.2019 14:46
 
Máme stejnou zkušenost, několik měsíců žádáme o vrácení peněz za voucher, který jsme nemohli uplatnit, protože ubytovatel s nimi už nechtěl nic mít. Prosím o radu, jestli podat sólo trestní oznámení nebo se připojit k nějaké hromadné žalobě. Ráda se připojím, stále posílají nové nabídky. Máte nějaký nápad, jak je v té zlodějině zastavit? vimmerova.s@seznam.cz
Pavel
23.05.2019 15:59
 
Kaliště nás odmítlo ubytovat, reklamace s třicetidenní lhůtou, kterou i slibovali v mailu, už trvá přes šedesát dnů. Jen nás upozornil automat, že náš voucher končí, abychom si to užili a nezapomněli jim poslat fotografii z našeho pobytu. Docela srandisti. Ale asi se vše změní, tak jako se změnil majitel - z bratislavské firmy s ukrajinským majitelem je to nyní košická firma s bulharským majitelem. A nyní může pepa postupně řešit všechny reklamace a vrátit peníze...
Plusy:
Platbu za Kaliště ochotně přijali.
Mínusy:
Vrátit platbu za Kaliště, které se neuskutečnilo, zapomněli. Asi si už ani nevzpomenou.
Jan Kuchař
28.05.2019 09:01
 
Zakoupili jsme si voucher na 3 dny do Borovanského mlýna. 14 dní před nástupem mi volali z Borovanského mlýna , že jim Pepa.cz neplatí a bohužel nám musí pobyt zrušit. Což pochopitelně chápu. A dále následovalo podobné chování od Pepa cz jako v ostatních případech. Peníze nevracejí a přestali komunikovat. Pokud by někdo podával žalobu ,rád se připojím.
Plusy:
ŽÁDNÉ
Mínusy:
POZOR JSOU TO PODVODNÍCI.- LIDIČKY NIC OD NICH NEKUPUJTE
Vlastimil Vyskočil
29.05.2019 11:16
 
Dobrý den, mám stejný problém jako všichni ostatní, v listopadu 2018 jsem zakoupil voucher jako dárek k Vánocům do Hotelu Eduard v Rokytnici v Orlických horách. Minulý týden jsem dostal maeil z hotelu, že pobyt, na který máme odjet v polovině června se neuskutecni pokud znovu nezaplatime za ubytování penize, že pepa.cz jim neposlal žadnou úhradu za pobyt. Takže jsem to samozřejmě odmitl, nebudu ubytování platit dvakrát. Na telefon nikdo nereaguje a na maily nikdo neodpovídá. Neustále všek nabízí nové a nové zájezdy a pobyty. Přidám se k hromadé žalobě. Email: vlastimil.vyskocil@seznam.cz
Plusy:
V současnosti žádné nejsou.
Mínusy:
Rád bych věděl, kdo tyto zloděje zastaví a jestli vůbec někdy dojdou spravedlnosti. Příchozí nabídky ignorujte a žádném případě nic u pepy.cz neobjednávejte. JSOU TO PODVODNÍCI A ZLODĚJI.
kysilka pavel
29.05.2019 12:28
 
Mám ty samé zkušenosti,přidám se k případné hromadné žalobě.Najde se někdo kdo zastaví okrádání a oblbování lidí. E mail: kysilka.pavel@centrum.cz
Plusy:
žádné
Mínusy:
Musí mít pořádný žaludek aby ustály všechny stížnosti
Václav Malý
30.05.2019 10:34
 
Václav Malý Dopadl jsem stejně jako pan Vyskočil.Zaplatil jsem si pobyt v Hotelu Eduard v Rokytnici v Orlických horách.Spíše mně zaráží nečinnost naší policie.Už dávno měli být jejich stránky zablokované a měl být uveden kontakt kde se můžeme obrátit na hromadnou žalobu.K žalobě se rád připojím E mail: vamado@seznam.cz
Plusy:
žádné
Mínusy:
Jsou to podvodníci.
Vaclav
06.06.2019 10:10
 
Rád se připojím k hromadné žalobě,jsou to podvodníci,pěkně mě vypekli.
Jitka
09.06.2019 20:59
 
Mám stejné zkušenosti jako ostatní, zaplacen voucher a ubytování zamítnuto, hotel Praha Boží Dar. Akorát s tím rozdílem, že ani po měsící my portál Pepa.cz neodpověděl na email. přidám se k hromadné žalobě. korfovajitka@seznam.cz
Plusy:
žádný
Mínusy:
všechno
alena
19.06.2019 12:37
 
Zrušen zájezd do Paříže, 2 vouchery, Jak se přidat k hromadné žalobě?
Plusy:
žádné nejsou, škoda slov
Mínusy:
podvod
Dalibor Lejsek
19.06.2019 18:12
 
Dobry den, mám naprosto stejné zkusenosti. Zaplacený voucher na 3 dny v penzionu a ten nebyl přijat z důvodu dlouhodobého neplacení ze strany Pepy.cz. Rád bych se také připojil k hromadne žalobě. Lejsekdalibor@seznam.cz
Anna Cajkářová
21.06.2019 13:07
 
Asi jako u všech, zakoupen voucher na profesionální focení, ale nebylo možné si zarezervovat čas, nýbrž voucher je neplatný. Ráda se přidám k žalobě: anna.cajkarova@seznam.cz
Jitka
26.06.2019 12:28
 
Dobrý den, všem kdo zde píší, že je podvedl Pepa, kvido, nebo hoteluju cz doporučuji jít vše nahlásit na hospodářskou kriminálku. Již mají všechny oblastní odbory policie oběžník s jednacím číslem a postupem jak naložit s oznámením. Čoi ani banka, pokud byl převod z účtu nepomohou. Zatím netuším, zda byla podána žaloba. Čekám na info z Prahy. v. Jitka@email.cz
Petr
01.07.2019 08:26
 
Mám stejnou zkušenost jako všichni ostatní, zakoupený voucher hotel neakceptoval, protože jim portál PEPA.CZ dluží peníze. Následovala komunikace s portálem, který mi písemně přislíbil vrácení peněz. Tím veškerá komunikace skončila, peníze nepřišly. Je to neuvěřitelné, ale portál PEPA.cz stále funguje, další a další nešťastníci jim odevzdávají své peníze, za které nikdy nic nedostanou. V dnešní době, kdy každý eshop čelí tunám byrokratických nesmyslů a musí je dodržovat, funguje takovýto podvodník. Chápete to někdo? Peníze jsem oželel ale z principu bych chtěl podpořit hromadnou žalobu. nevím kde a jak poraďte pokud někdo víte. friedlp@tiscali.cz
Mínusy:
PODVOD!!!
Pavlína
01.07.2019 20:30
 
Dostala jsem woucher k Vánocům a samozdřejmě ani pobyt, ani peníze.Ráda si nechám poradit či se přidám k hromadné žalobě...Kalvodova.P@seznam.cz
Mínusy:
Vše špatně..
Blanka
08.07.2019 22:05
 
Všichni zde by jste chtěli řešit něco, co již někdo udělal za vás, co takhle taky něco udělat sami za sebe? Na tohle oni spoléhají, že prachy oželíte, ale nikdy se nenajde tolik lidí, aby je to položilo. Všichni to nahlaste na PČR a budete koukat jak se to hne...
Eva
10.07.2019 19:22
 
Dlouho jsme využívali služeb PEPA.cz ve vší spokojenosti. Pak se tam změnilo osazenstvo.....nabízejí, nechají si zaplatit a víc se mi s nimi nepodařilo navázat kontakt....na telefonu jen záznamník a na maily nereagují. I já jsem zaplatila dárkový kupon, který nepřišel. ČOI mi "poradila" tak jako paní, která psala výše. Pravdou je, že už v době, kdy jsem si u nich kupon kupovala pouze nabízeli, kasírovali a neplnili, což jsem si, vzhledem k předešlým svým zkušenostem, neověřila. Pochopím, že je i problém z nich peníze dostat zpět. Nechápu ale, že mohou stále dál regulerně fungovat, nabízet a inkasovat peníze a že to třeba ČOI nevadí, ač o tom ví, že to nikdo nezarazí. Ti "napálení" jsou většinou lajci, takže volí špatné způsoby, jak to zarazit. Třeba zmrazit účet....prostě zastavit tu LAVINU. Zkusím ještě policii.
Plusy:
žádné
Mínusy:
Podvodníci, stále nabízejí a od chvíle zaplacení přestanou komunikovat.
Gabriela
23.07.2019 20:07
 
Update k příspěvku ze 13.3.2019: Naštěstí byl voucher zaplacen kartou. V tomto případě lze postupovat metodou Chargeback, kdy spolu komunikují vaše a Pepova banka. Musíte zajít na pobočku a potom doložit všechny potřebné dokumenty (emailovou komunikaci s CK nebo hotelem o zrušení, maily od Pepy, platbu...). Sice to trvalo cca 2 měsíce, ale peníze nakonec dorazily zpět. Já mám Airbank a musím říct, že s přístupem jsem velmi spokojena.
Mínusy:
Nechápu, že hotely samy neukončí spolupráce s Pepou v rámci solidního a fér jednání s potenciálním zákazníkem....
Ladislava Havlíčková
25.07.2019 09:04
 
Je to banda zlodějů od dubna nám dluží peníze ale tady je možné všechno.
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Jsou to zloději
Martin
06.08.2019 12:12
 
Dobrý den mám poukaz od dětí za 5000,- zakoupený k vánocům a bohužel jsme na něj zapomněli a chtěli ho vyčerpat až teď ,kdy je ještě platnost do 8.11.2019 ale je to marný nikam se nedovoláte a nikdo s tím nechce mít nic společného.Jejich stránky Vás odkážou na stránky hyperslevy.Nika se nedovoláte a portál jejich je stále aktualizován.Je podané již trestní oznámení,abycho se k němu přidali??Nebo má zkušenost někdo s dalším postupem. Děkujeme za pomoc
Ladislav
20.08.2019 14:07
 
Hotel mi odmítl provést rezervaci na vydaný voucher, ať si to vyřídím s "pepa cz". Nelze je kontaktovat, z adresy uvedené na portálu se vypařili, telefon je obsluhován automatem. Podávám trestní oznámení na neznámého pachatele, protože i v názvech a vlastnících dělají stále změny.
Mínusy:
Zlodějina
Arnošt Spandel
30.08.2019 10:08
 
Dne 16.9.2019 jsem zakoupil poukaz v hodnotě =5.000,- Kč. Bohužel jsem onemocněl (onkologický pacient), tak na nějaké pobyty nebyly síly. Letos od června marně hledám ubytování, ve všech hotelích kam jsem volal vouchery od pepa.cz neberou- dluží jim peníze. Připojuji se k žalobě a kopii mých urgentních dopisů zasílám i do Černých ovcí. spandelovi@seznam.cz. P.S. ČOI je k ničemu.
Plusy:
Kdysi jsme již měli pár wellness pobytů a bylo bez problémů.
Mínusy:
Tváří se jako funkční společnost a nakonec jsou to šmejdi.
Miroslava
05.09.2019 09:05
 
Stalo se nám to samé nekomunikuji také se připojují k žalobě
Plusy:
nejsou zadne plusy
Mínusy:
Jsou to podvodnici
Helena
15.09.2019 12:32
 
Po zrušeném zájezdu do Paříže nám od února 2019 nebyly vráceny peníze. Nekomunikují, nezvedají telefony. POZOR PODVOD.
Monika
10.10.2019 23:58
 
Tak bohužel ta samá zkušenost,já už to s nimi řeším od ledna 2019,kdy pobyt rodičům jako vánoční dárek byl bohužel nenaplněn.Podklady o platbě mám a o zrušení pobytu bohužel také.
Mínusy:
megazlodějové
Blanka Hanáčková
07.11.2019 09:33
 
Bohužel jsem taky jedna z těch co ji dluží, bohužel jsem poprvé přistoupila na kredity a když jsem si koupila druhý pobyt v zahraničí a ještě doplatila, tak ze začátku komunikovali a pak po odsouhlasení že to pošlou konec a nic neposlali, mě se to táhne už od roku 2017,kdy jsem koupila 1 denní koupání v moři. Snad se mi to podaří získat zpět.
Mínusy:
Prostě katastrofa

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.