Zásilkonoš - Recenze a zkušenosti


Recenze, komentáře a zkušenosti uživatelů nejsou na této stránce dostupné.
RADKA
02.11.2016 13:48
 
Stále mi nepřišla zpráva o přijetí platby nevím zda mám čekat nebo jak to u vás máte nevím na čem jsem
Míša
22.11.2016 06:01
 
To máte Radko zatím dobrý, to já na své zboží čekám už od 23.8.2016 a stále nic. Nejdříve mi vždy přišla zpráva, že musím vyčkat, že zboží je na ceste a teď? Teď už mi nikdo ani neodepíše. Jsem opravdu, ale opravdu sklamaná z chování této společnosti.
Iveta Sehnalová
26.11.2016 17:47
 
Tohoto podvodníka hodnotit nechci, protože jak vidím, nejsem poškozená jen já. Nechává si platit předem, tahá z lidí prachy a žádné zboží poté není. To někdo dost dobře vydělává. Tohle je tak na Policii a ČOI, když se přihlásí lidí více, že byli okradeni.
Miroslav Hnědkovský
30.11.2016 18:19
 
Moje zkušenost s touto společmostí ZÁSILKONOŠ,je děsivá v srpnu nebo dokonce v červenci jsem si objednal kameru do auta,přišla za hodně dlouho až z Honkongu a podle stavu to vypadalo,že ji používalo půl Číny. Okamžitě jsem jí vrátil a doposud čekám na vrácení peněz,už semnou ani nekomunikují
Lenka Buchvaldková
05.12.2016 12:14
 
Od 14.10.2016 mám pro malou dceru zaplacený dárek k Vánocům a dosud nic. Píšu maily, na fb zprávy a nikdo neodpovídá. Hrůza!!!! Jednání fakt strašný!!! Pokud by někdo podával hromadnou žalobu, velice ráda se přidám!!!!!
sarka dvorakova
09.12.2016 08:47
 
vidim ze jsme na tom vsichni stejne mozna by bylo dobry s tim neco udelat
Michaela Bělecká
10.12.2016 15:25
 
Opravdu katastrofa! Dne 18.10 jsem na Zásilkonoši podala objednávku a ihned zaplatila, 21.10 mi přišel e- mail, že platbu obdrželi a objednávku předali ke zpracování. 25.10 byla prý objednávka předána dodavateli k expedici. Od té doby k dnešnímu dni uběhlo 51 dní od objednání a 46 dní od předání k expedici.. Zboží nikde a když čtu recenze na jejich služby a lidé zde čekají i tři měsíce, říkám si, jak je toto možné?? Nechají si platit předem a pak nic třeby ani nepošlou jo.?? Nevím, co si o tom myslet.. Počkám do 14.12 - to bude totiž již 60 dní od objednávky, což je už opravdu hodně nad uvedené rozhraní..! Jestli se do té doby neozvou sami, budu to pak řešit už přes ČOI. toto není férové jednání! Doufala jsem, že do Vánoc to přijde, ale toto je neskutečné!
Zuzana
12.12.2016 19:19
 
Bohužel jsem jim naposilala 2500, nikdo nereaguje a já od 5.listopadu cekam. Jelikož mám ztížené vycházení z domu, myslela jsem, ze tím vyřešíme vánoční dárky. Teď ty Vánoce víceméně nebudou.
Katka
12.12.2016 23:46
 
Čekám na zboží již 54 dní. Komunikace prakticky žádná. Sice sem platila necelé tři stovky, ale i tak...tohle je nehoráznost.
Martina K.
13.12.2016 09:14
 
2.11. jsem poslala peníze a včera - po 41 dnech - mi přišel mail že platba byla přijata a že již nic nebrání tomu,předat obj. prodejci.. na první můj mail reagovali odesláním automatické odpovědi, na druhý,v kterém se ptám,zda ty zprávy vůbec čtou a že chci odpověď na svůj dotaz už nereagují pro jistotu vůbec. Mám objednané zboží které má být s homologací pro čr (denní led svícení) začínám mýt silné obavy že to asi nedopadne a jak z nich dostanu peníze zpět.. :-(
Míla
15.12.2016 18:06
 
Hrůza od 23.10 mám objednané zboží a samozřejmě zaplacené a nikdo nekomunikuje ,obávám se že jsem naletěla podvodníkům :-(
Anežka
16.12.2016 15:23
 
Zdravím Vás všechny, kdo se chcete připojit k hromadné žalobě, pište na e-mail dvor.tereza@seznam.cz. I já jsem naletěla, mrkněte na Heuréku diskuze ohledně podání žaloby. Jsou to parchanti a není jim blbý posílat e-maily na výběr dárků, přestože se ještě nevypořádali s předešlou objednávkou.
RADKA
21.12.2016 20:37
 
Takové jednání si mohou dovolit jen ajen podvodníci kteří vědí že jsme pitomci já na zboží čekám od října a už jsem to vzdala.Jiz nikdy více.Pro hromadou žalobu se ráda pripojim.
Petr
21.12.2016 23:59
 
20.10. jsem si objednal a zaplatil zboží...dodnes jsem jej neobdržel a komunikace nefunguje.
Svatoslava Fatysová
22.12.2016 12:34
 
Tak čtu,že nejsem jediná,kdo stále čeká a čeká.....20.10. jsem objednala a zaplatila 4 páry ponožek pro 4 vnoučata k ježíšku,včera dorazil jeden pár,kde je zbytek a kdy dorazí,to je ve hvězdách,s podobnou společností jsem se ještě nesetkala,katastrofa,člověk neví,co si má myslet o takové společnosti,ráda se připojím k hromadné žalobě
Petra
23.12.2016 07:12
 
Od 19.9. čekám na zboží a nic, nikdo nekomunikuje. Podvodníci!!!
Jana
29.12.2016 19:38
 
Také čekám déle než 2 měsíce nikdo nekomunikuje zboží nepřichází zkušenost za 300 že již nikdy od Zásilkonoše
Libuše
02.01.2017 22:00
 
Nesolidní firma, nic neobjednávat nic nepřijde a platbu chtějí předem.
Michaela Bělecká
04.01.2017 14:06
 
Tak pro informaci pro ostatní zákazníky - Objednávka, kterou jsem zaplatila 18.10 mi dorazila po Vánocích a to nadvakrát, jak píší. Přišlo to jako cenné psaní. Objednávala jsem naštěstí jen 2 věci, dohromady za 188Kč a to létající talíř pro psa a ergonomickou podložku pod myš. Dne 29.12 po 66 dnech od předání k expedici přišel ten talíř. Absolutně neodpovídá obrázku co do velikosti a hlavně kvality. Je to jakási malá placička, uvidím jak dlouho tomu našemu zvířeti vydrží a jestli taky vůbec bude létat.. :-( No a 2.1.2017 po 70 dnech od předání k expedici přišla ta podložka pod myš. Ta je alespoň naprosto standardní a vypadá, že něco i vydrží. Takže mě zboží přišlo, ale to už můžu objednávat rovnou z Aliexpresu. On Zásilkonoš je stejně jen překupce.. Hlavně to má v podmínkách uvedeno, že za zboží poté nese odpovědnost dodavatel a oni nejsou dodavatel, jen prodejce. Takže raději když něco budu chtít doručit v rozumnou dobu a aby to opravdu odpovídalo obrázku, tak objednám jinde i za cenu poštovného. Už i kvůli případné reklamaci.
Nikola
05.01.2017 22:33
 
Já uz tomu taky nedávám naději, objednala jsem si zboží, poslala jsem peníze, a do ted nic, počítala jsem ze to přijde do vánoc a nic. Je fakt že jsem si to objednala v listopadu. Jsou to šmejdi a vůbec nereaguji.
Daky
10.01.2017 16:57
 
Dobrý den! Přidala bych se k hodnocení Zásilkonoše.17.11.16 jsem odeslala objednávku,24.11.přišel email,že platba byla přijata a od té doby jsem čekala.Po svátcích,takže pozdě, mi dorazil do otevřené schránky balíček s jednou věcí,po třech dnech s druhou a dnes 10.1. dorazila věc třetí,dohromady zboží za 800,.-Kč přišlo jako obyčejný dopis a mohu být ráda,že na mne počkalo,tedy v té schránce.Jako poslední byl polštářek pan Hovínko,velký za 289,.Kč, jeho rozměr je 22x9x20 cm,jinak řečeno,je s bídou pod jedno ucho,prostě na nic,tím upozorňuji,aby si každý nejdříve namaloval trojúhelníček s udanými rozměry a pokud to ne hraní pro čivavu,tak ho za 300 Kč neobjednávejte.Jinak asi mohu být ráda,že jsem zboží vůbec obdržela.Shrnutí:Zásilkonoš již nikdy více. Daky
Lada Jíňová
11.01.2017 14:49
 
Jsem na tom stejně jako většina.Objednavka z 24.10. a z 1.12.2016-nic z toho nedorazilo.Pripojuji se k hromadné žalobě na : dvor.tereza@seznam.cz Lada J.
Michaela Tomášová
11.01.2017 18:34
 
4.11.16 jsem objednala a zaplatila pár drobností jako doplňující dárky pod stromeček. Těsně před Vánoci (55 dní od zaplacení) přišla část zásilky. Moje dotazy na dodání zbytku nebo vrácení peněz jsou bez odezvy. Podávám oznámení na ČOI. Nejde mi o těch pár korun, ale úplně mě irituje přístup a jednání této "firmy".
Martin Roth
11.01.2017 21:18
 
Nebudu se zde rozepisovat, neboť mám stejné zkušenosti jako zde všichni ostatní. Naštěstí jsem objednal za pár korun, ale pokud je nás více a více udělá jim to pěknou sumičku. Zboží již asi nikdy nedostanu. Podávám trestní oznámení a podnět na ČOI k prošetření. Šmejdi!
Markéta Kašparová
13.01.2017 09:08
 
Od 14.10. čekám,píšu maily o 106 a nic,když tak pošlou mail s odkazem na nejčastější dotazy,jsem znechucená,naštvaná,nemám ani zboží(co mělo sloužit jako vánoční dárky dětem),ale ani penize,hrůza
olga Matzeanuerová
15.01.2017 15:43
 
Zboží zaplaceno od listopadu. Nejprve binec v evidenci. Potom mně přišel jen jeden balíček. Zřejmě podám stížnost na Policii. jsou to podvodníci????!!!!
olga Matzeanuerová
15.01.2017 15:43
 
Zboží zaplaceno od listopadu. Nejprve binec v evidenci. Potom mně přišel jen jeden balíček. Zřejmě podám stížnost na Policii. jsou to podvodníci????!!!!
Jaroslava Sobotková
16.01.2017 12:57
 
11.11. mě přišel email, že dostali platbu na mnou objednané zboží, dodací doba 10 - 45 dní dodnes NIC. Na emaily nikdo nereaguje. Mrzí mě, že jsem si tyto recenze nepřečetla dříve. Už nikdy více!!!!!!
Ondrej
16.01.2017 16:46
 
Naprostá katastrofa a podvod..vše objednávane z wishe,,dva mesice už čekám na zaplacené zboží.. už někdo zvažoval hromadnou žalobu nebo řešení prez čoi??
Ondrej
16.01.2017 16:46
 
Naprostá katastrofa a podvod..vše objednávane z wishe,,dva mesice už čekám na zaplacené zboží.. už někdo zvažoval hromadnou žalobu nebo řešení prez čoi??
Petra
16.01.2017 18:59
 
Prosím Vás už jste podal někdo žalobu? Mohu se k nějaké žalobě přidat?
Ondrej
16.01.2017 19:47
 
Petro ozvěte se mi na danton.J@seznam.cz
Martin
17.01.2017 09:06
 
Také jsem byl hloupý a objednal jsem... samozřejmě nic nepřišlo... Trestní oznámení je možné podat, ale stejně s tím nic nenadělá... Všichni mluví o žalobě, ale jejich web stále funguje... Lepší by bylo si je najít osobně... Nemáte nějaké informace o osobách, které to provozují?
Petra
17.01.2017 14:04
 
Ondřeji, mail jsem Vám poslala. Martine, hledám, ale bohužel je to fakt problém, mají registraci na zahraniční firmu, ale aspon by zde mohli mít provozovnu. Zkusím dohledat firmu v zahraničí a dohledat provozovnu v CR..
Petra
17.01.2017 14:13
 
Tak jsem dohledala. Provozovnu zde nemají, ale dle zahraničního resjtříku jsem našla kdo je director. Pan Frank Cross. Dle našeho rejstříku pan figuruje v zahraniční firmě, tak jak je uvedeno a kde sídlí firma zásilkonos. :-D Jupí, takže aspon neco
Irena
17.01.2017 14:23
 
Katastrofa, od 31.10.16 mám objednávku přes 2.000,- a nic, komunikace nulová, ráda se přidám k hromadné žalobě, čím víc nás bude tím líp, protože suma o kterou nás obrali bude vyšší a tím i trest pro ty podvodníky.
Olga Petráková
19.01.2017 07:28
 
nikdy přes ně nic neobjednávejte.Nejen že dlouho čekáte a předem zaplatíte, ale nakonec Vám přijde zboží, které jste si neobjednali a komunikace z jejich strany není žádná přes emaily přestanou komunikovat.PODVODNÍCI TO JSOU!!!!!!!!!
Jana
19.01.2017 20:24
 
...jak jsem stará, tak jsem hloupá - v půlce října jsem objednala a zaplatila - potvrzení došlo ihned, zboží dodnes ne - komunikace z jejich strany nulová. Je zde prosím někdo, kdo pracuje na podání hromadné žaloby? Ráda se připojím. Dost nechápu FB, že jejich nabídky neustále propaguje a zbytečně láká další důvěřivce...
Večeřa Karel
20.01.2017 11:21
 
Jsem ochoten, vypracovat hromadnou žalobu. Kdo se přida? Kontaktujte mne kakara.73@seznam.cz
Tomáš R.
24.01.2017 20:37
 
Velmi špatný přístup, žádná komunikace, žádný tracking number, nikdo neodpovídá... už jsou to 3 měsíce co jsem si objednal pár drobností co by se vešly do krabičky na svačinu. Stále nic. Nenaleťte podvodníkům!
Petr Dostál
27.01.2017 15:24
 
Ohledně zkušenosti se zásilkonošem ... z mého pohledu se jeví jako podvodníci. nekomunikují a na zboží čekám přes 70 dní - samozřejmě jsem musel zaplatit dopředu Jsem ochoten podat trestní oznámení a podnět na ČOI. Prosím kdo by měl zájem se připojit pošlete mi kontakt a vaši zkušenost. Petr Dostál - 777876852 , dostal.post@gmail.com
Kateřina Suchá
28.01.2017 11:36
 
Nejenže zde nakoupíte velmi levně, ale zboží vám bude navíc dopraveno až domů zcela zdarma. No to se musím váženě smát...levné to není ani náhodou! Zboží jsem objednala 19.11.2016 a ještě nepřišlo!!! To byla drahá legrace...navíc si mění samovolně podmínky. Při objednání bylo napsaná v e-mailu, že zboží dodají za 15-45 dní a v dalším e-mailu bylo, že zboží odešlou do 15-45 dní...a když jsem psala dotaz kdy zboží přijde, že na něj stále čekám, ozvali se mi až na 3. e-mail a dokonce tam stálo 15-45 pracovních dní....
Renata Kutejova
30.01.2017 18:18
 
12.10.2016 zaplaceno a kupodivu NIC NEPRISLO. Odstupuji od smlouvy a podavam podnet k prosetreni na COI. Doporucuji vsem udelat totez. Pokud zbozi nebo penize ani pak nedorazi, nutno podat trestni oznameni s tim, ze pozaduji slouceni zalob. Jsou to hajzli, kteri ziji jen z nasi naivity. R.Kutejova
Hana
01.02.2017 13:50
 
Taky jsem objednala, ale hned mi bylo jasné, že firma moji objednávku jen přesměruje na prodejce a ode mě inkasuje peníze. Byla jsem ale zvědavá, jak to Zásilkonoši funguje, tak jsem objednala 3 věci za cca 300,-. Předpokládám, že prodejcem je Aliexpress, kde docela často nakupuji a jen jednou se mi stalo, že zboží nedošlo (čekala jsem cca 50 dní). Spojila jsem se přímo s prodejcem a peníze vrátil. Mile mě to překvapilo. Ještě ke způsobu dodání z Ali. Pokud si objednáte několik věcí najednou, v naprosté většině co jedna věc, jeden prodejce. Proto balíčky chodí postupně, obaly na nich jsou někdy poškozené, protože se s nimi přepravci a celníci moc nemazlí.Nikdy není balíček dodáván proti podpisu. Někdy ho přiveze balíková listonoška, jindy přímo listonoška, která roznáší poštu. Téměř vždy dají balíček do schránky. Potud vysvětlení pro ty, kdo psali příspěvky nade mnou. Pokud je u takových drobností doprava zdarma, nemůžeme čekat, že nám je listonoška donese až pod nos. Nic z toho, co jsem popsala ale neopravňuje firmu Zásilkonoš k tomu, aby se zbavili odpovědnosti za objednávky, za které vyinkasovali peníze a že nás je asi požehnaně. Taky jsem jim psala, taky přišla jenom automatická hláška, že odpoví do třech dnů. Nikdy neodpověděli. Na FCB jsem vkládala varování, aby si lidi dali pozor, to se mi však nikdy v komentářích neukázalo, zřejmě mě zablokovali. Zásilkonoš má ve svých dodacích podmínkách : Pokud není zákazníkovi zboží prodejcem doručeno chybou prodejce (neodesláním) nebo chybou doručovacích služeb ve lhůtě 90 dní od odeslání, má nárok zákazník na vrácení plné ceny za nedodané zboží.(přesně okopírováno). Takže si počkám na oněch 90 dnů a pak podniknu další kroky. V tuto chvíli mi nejde o těch 300,-(už jsem se s nimi rozloučila), ale o spravedlivé potrestání nepoctivých prodejců.
iveta Hönigová
01.02.2017 20:21
 
škoda že jsem si to nepřečetla než jsem od nich něco objednala.....stálo mě to sice jen 400 kč,ale jsem naštvaná,na maily vůbec nereagují,objednala jsem,zaplatila a od té doby se mnou nekomunikují.zkusím počkat do těch 90 dnů a uvidíme
Marcela
02.02.2017 09:08
 
10.10.2016 zaplaceno a dosud (2.2.2017) nic. Z jejich strany dlouho odmlka v e-mailové komunikaci, na mé naléhání na fb nakonec začátkem roku slíbili, že pokud během prvního měsíce nic nepřijde, pošlou peníze zpět a balík bude jako dárek. Když jsem jim 2. týden v lednu psala, že v prvním týdnu nic nedošlo, už se neozvali. Jak píše paní R.Kutejova (dne 30.1.2017) - "Pokud zbozi nebo penize ani pak nedorazi, nutno podat trestni oznameni s tim, ze pozaduji slouceni zalob. Jsou to hajzli, kteri ziji jen z nasi naivity." S tím nemohu než souhlasit. Ještě pár dní počkám a pak podám tr. oznámení. Prosím i ostatní podvedené Zásilkonošem, aby udělali totéž. Jen pokud bude více stížností, začne se s tím něco skutečně dělat. Děkuji.
Marcela
02.02.2017 09:10
 
oprava: slíbili, že pokud během PRVNÍHO TÝDNE v novém roce nic nedojde, peníze vrátí. Ovšem nedošlo dosud nic, už ani e-mail od nich..
Marcela
02.02.2017 09:27
 
https://obchody.heureka.cz/zasilkonos-cz/recenze/ zde jsou další napálení...měli bychom se spojit a nenechat Zásilkonoše dál úřadovat v okrádání lidí
Lenka Železná
02.02.2017 14:50
 
Varování - já mám zaplaceno a objednáno od 5.10.2016 a zboží mi nepřišlo, naštěstí jen za 200,- Kč. Po mnoha a mnoha mailech jediný výsledek, že mi včera přišel e-mail, že mi peníze vrátí, ale moc tomu nevěřím. Existují dvě skupiny nespokojených také na FB. Tomuto obchodu se vyhněte obloukem.
Jiri Sedlak
05.02.2017 07:35
 
Pokud je v tom pan Frank Cross, pak se jedná o Frantu Kříže z Krňan, který se poangličtil. Otázka je, kdo ho pase. Tipnul bych si Jezberu. Všechny pokusy na někoho "sáhnout" končí na londýnských adresách. Kdo tam pojede, aby nic nezjistil ? Buď nečekat a hned s tím na PČR, nebo to odepsat. Anebo, pokud se někomu chce, vzít násadu a oběhnout pár adres. To přinese výsledek, zcela jistě.
Jiri Sedlak 2
05.02.2017 08:02
 
A dodatek. Franta je samozřejmě samá exekuce ( okolo 10 ), takže musí být Frank. Ale, jako Frank má 16 exekucí. Co má tedy chudák dělat, než levárny ? Jsem k mání na : feelgoodincorporated@seznam.cz
Lenka
07.02.2017 08:35
 
Dobrý den,mám úplně stejnou zkušenost se Zásilkonoš.cz,zboží v listopadu 2016 zaplaceno,do dnešního dne mi nic nepřišlo,na e-mail nereagují.Nic u nich neobjednávat!!!!!!
Ondráš
07.02.2017 19:33
 
zdravím, též přispěju, čekám od listopadu na zásilku sic jen za 409Kč, ale stejně (jsou to pořád peníze), potvrzení o platbě přišlo a když jim píšu email, že bych rád věděl info o zásilce, jak to vypadá atd.... tak přijde zpětná odpověd, že dotaz předají výrobci či přepravci a pořád dokola.... měl to být dárek a bohužel.... takže už s ničím ani nepočítám a jsem jen sklamán a nas**n.... takže vícekrát už takhle nic neobjednám, samej šmejd a hajzl.... škoda, že nemám žaludek na fiktivní eshop, to by byl sakra JOB!
Tereza Jedličková
08.02.2017 11:20
 
Také jsem naletěla a objednala zboží, které doposud nepřišlo, stejně jako peníze. Proto tuto společnost nedoporučuji!
Mirek
29.10.2019 22:24
 
Tři dny po objednání zboží mne upominali o platbu. Objednáno bylo v pátek. Poté přišla zpráva že platbu obdrželi a objednávku předávají dodavateli. Od té doby nereagují. Čekám do konce měsíce, poté nechám šetřit Policií. Pokud máte obdobnou zkušenost, kontaktujte mne prosím na email semplicemente@post.cz. za účelem společného postupu.
Jaroslav Klekner
22.11.2019 16:01
 
JE TO BANDA PODVODNÍKŮ A LENOCHŮ. NEDĚLAJÍ PRO LIDI NIC, NEKUPUJTE OD NIC NIC PŘEDEM, STEJNĚ VÁM TO NEDORAZÍ A PENÍZE NEUVIDÍTE! NAJÍT TO SÍDLO TAK SI TAM ZAJEDU ANĚKDO BUDE POTŘEBOVAT ZUBAŘE! ČOIka BY JIM MĚLA ZASTAVIT ČINNOST. TOHLE SE MŮŽE JEN V ČESKU!
Plusy:
ŽÁDNÉ
Mínusy:
VŠECHNO, Č
Michaela Boučková
26.11.2019 12:02
 
Též jsem si objednala věci o částce asi kolem 2000 přišla mi zpráva že přijali platbu a že to předávají prodejci či co ... do teď vůbec nic ani žádné zprávy jak se to vyvýjí nic vůbec. Jsem zklamaná první objednávka přes internet s platbou předem a tak jsem nalitla :(
Blažek Otto
10.01.2020 10:19
 
Objednáno a zaplaceno 20.10.2019 a zboží nikde.Na dotaz odpovídají vygenerovaným e-mailem.Asi nutně potřebovali moje peníze na své dárky.
Martina
21.01.2020 11:10
 
Podvodná firma! Zboží nedodala a peníze nevrátila!
Plusy:
žádné!
Mínusy:
Podvodníci
Michal
15.06.2020 01:24
 
Zboží jsem objednal v konce dubna a je teprve červen stale nemám zboží dodaní peníze poslal na číslo účtu . kontaktoval jsem víckrát a odpovědi žádná..... nedoporučují zasilkonoš.cz dávat bacha je to podvodnicí...Jediní se obratít na PČR a podat na něj Trestní oznámení !!!!!!!
Mínusy:
Podvodnici
Martin Vondráček
25.08.2020 10:24
 
Zásilkonoš, nikdy víc!!!Zaplatil jsem převodem za zboží a jediné co mi napsali, že moje objednávka je zrušena. Peníze nechtějí vrátit, nereagují. Vraťte peníze hajzlové, Martin Vondráček
Plusy:
žádný
Martin
25.11.2020 09:40
 
Ahojte, Lidi, prosím Vás všechno to jsou virtuální galerie, lež vedle lži, vše zasílají z Aliexpressu, poštovné zdarma, lumeo.cz, zasilkonos.cz apod. Vše koupíte na Aliexpressu o 80-90% levnější, vydělávají pouze na lidské hlouposti. Přestante tam pro Boha nakupovat !!!! Všechno mají vymyšlený, uvedu příklad na Aliexpressu stojí nějaká věc 2 dolary 40 Kč ONI si tam napíší původní cena 300 nyní po sleva 50% neuvěřitelných 150 Kč a poštovné zdarma,které ani oni neplatí ale prodejce z Číny. Tohle se musí udělat zákonně aby se zastavili tito paraziti !!!
Šárka
11.01.2021 07:03
 
Nedodané zboží
Tomáš
19.01.2021 12:30
 
Děs a hrůza, zásilku kvůli nedodání ruším už po třetí, komunikace probíhá na úrovni děcka z prvního stupně zvláštní školy... Nikdy více.!
Plusy:
Plus je jenom to, že jsem se poučil
Mínusy:
Vše
Danuše
06.02.2021 06:25
 
Na své zapla cené zboží čekám již 64 dní a nikdo se ani nesnaží mě kontaktovat..Mrzí mě to,měl to být vánoční dárek pro syna a já si teď připadám sama jak podvodnice,když jsem mu něco slíbila a pak nedala...:-( Zásilkonoš už nikdy víc..Ale je prvda,že by nebylo od věci,kdybychom všichni,kdo s nimi máme špatnou zkušenost se dali dohromady a podali na ně trestní oznámení...
Plusy:
Žádné
Mínusy:
Všechny
Vít Strmiska
12.08.2021 13:27
 
Po zaplacení předem mi přišel email od nich že platba jim nedošla.Poslal jsem jim potvrzení o platbě a oni mi poslali storno OBJEDNÁVKY a peníze asi v prdeli.
Mínusy:
ZÁSILKONOŠ-BANDA ZLODĚJŮŮŮŮ!!!!!
Petr
26.08.2021 13:16
 
Neznám větší podvodníky . Zboží zaplaceno , nedodáno ani po několika urgencích , požádáno o vrácení peněz zpět , ale bohužel ani po půl roce a několika urgencích pořád nic . Ze strany Zásilkonoše neustále výmluvy . Nejdříve několikrát žádali o číslo účtu , pak že peníze zašlou do 14-ti dnů a teď už po několikáté píšou že zasílají osobní dopis na účetní
Plusy:
žádné
Mínusy:
zloději

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.