Nákup v akci, slevomat - Recenze a zkušenosti

Celkem: 110 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Hana Soukupová
26.08.2015 10:13
 
Děkuji za ochotu s vyjednáváním termínu pobytu v hotelu Rokytenka.V žádném případě jsem si nechtěla na vedení stěžovat, hledala jsem u Vás pouze pomoc.Nechtěla jsem je nijak poškodit, uvidíme, až po pobytu.Děkuji za vstřícné jednání :)
Renata Mejzlíková
09.09.2015 18:38
 
Špatné zkušenosti,neřešení reklamace s pani Svobodovou z Poděbrach z Pivních lázní.
wolter
01.12.2015 18:14
 
Nakup v akci Nabizeji objednavky na sluzby, ktere neni mozne cerpat: nutna rezervace 48hod predem, platnost slevy do 1.12.2015, datum zobrazeni slevy:1.12.2015
Andrea
16.12.2015 14:35
 
Velmi špatné. Nedošel mi ani voucher po opakované výzvě a včasné platbě.
pavla
17.12.2015 21:25
 
Zkušenost velice špatná, zboží které jsem 3xurgovala mi nepřišlo a nakonec už nereagovali na emaily.Takže nemám zboží a ani peníze
Lohrová Karla
20.01.2016 07:51
 
Velice špatná zkušenost. Prodávají již obsazené zájezdy a peníze nevracejí. Komunikace vázne. Ani po čtyřech měsících nemám peníze zpět. Již nikdy.Karla
Michal
29.01.2016 12:45
 
Zdravim, moje negativní zkušenost je následující: Zakoupil jsem voucher na výrobu fotoobrazu od firmy PR Asteroid (foto-reklama-tisk.cz), kde byla garance doručení do Vánoc. Dnes máme 29.1.2016 a světe div se nic se neděje. Pan jednatel Jiří Šmat stále prodlužuje termín a vymlouvá se na poškození zásilky českou poštou, dále na to že expedice nestíhá atd... Řešil jsem tedy storno přímo u tohoto slevového portálu, kde mi bylo sděleno, že mají s touto firmou problém desítky lidí a tak jí už nenabízí. Světe div se stále nabízejí a ještě ji na Online chatu chválí jak s ní nemají žádné problémy. Prostě děs, dejte si na to pozor.
Michal
29.01.2016 12:46
 
Zdravim, moje negativní zkušenost je následující: Zakoupil jsem voucher na výrobu fotoobrazu od firmy PR Asteroid (foto-reklama-tisk.cz), kde byla garance doručení do Vánoc. Dnes máme 29.1.2016 a světe div se nic se neděje. Pan jednatel Jiří Šmat stále prodlužuje termín a vymlouvá se na poškození zásilky českou poštou, dále na to že expedice nestíhá atd... Řešil jsem tedy storno přímo u tohoto slevového portálu, kde mi bylo sděleno, že mají s touto firmou problém desítky lidí a tak jí už nenabízí. Světe div se stále nabízejí a ještě ji na Online chatu chválí jak s ní nemají žádné problémy. Prostě děs, dejte si na to pozor.
Zdeny
04.03.2016 20:27
 
Dobrý den, zkušenost děs, běs, hrůza.....nabízejí služby kterým nemůžou dostát a ještě přitom lžou o poskytovateli služeb, neřeší problémy s rezervací...už nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lenka
07.03.2016 22:06
 
Žádnou hvězdičku bych tomuto portálu nedala. Mám bohužel špatnou zkušenost, stejnou, jak popisuje pan Michal s firmou PR Asteroid (foto-reklama-tisk.cz).Marně čekám už 3 měsíce na nedodané zboží a k navrácení peněz se firma a ani portál nemají. Portál klame zákazníky garancí spokojeného nákupu. Bohužel jsem naletěla podvodníkům a zvažuji na tento portál žalobu.
Richard
15.03.2016 09:54
 
Mám také špatnou zkušenost, zaplacený pobyt v Malých Bielicích za 4990, Kč od vánoc 2015.Pobyt mě byl zrušený a nikdo se nemá k vrácení peněz. Rádi peníze berou a neradi vracejí. Už bych si od tohoto slevového portálu nic nekoupil. Vymyšlená nová zlodějna na reportáž v TV. Garance spokojeného nákupu ani náhodou.
Bohumil Kocina
16.03.2016 15:42
 
Nejhorší firma,kterou jsem poznal.Lžou,nedodávají zboží ani nevracejí peníze za nedodané zboží,dluží mi 3 192 Kč za 8ks fotoobrazů.jak vidím,podobně postižených je více,proto zvažuji podat společnou žalobu.Bohumil Kocina Letovice podlesí 2, 679 61
Lucka
09.05.2016 14:54
 
S nákupem v akci jsem velmi spokojená hlavně se zákaznickou podporou, která za mě vyřídila od A až po Z ...jen placení bylo na mé straně :-) ale stálo to za to, doporučuji všem Lucka
Petr Sauber
09.05.2016 22:08
 
Dobrý den, skvěle jsme si pochutnali na Jarním menu ve Vile Kajetánka u Pražského hradu.Takhle dobře jsme se už opravdu hodně dlouho nenajedli. S pozdravem Petr Sauber a děkuji nakupuvakci :o)
Prodejce na Nákupvakci
12.06.2016 18:50
 
Nedávno jsme přes tento server nabízeli vouchery. Než nás ukecali, byli ochotní nás kontaktovat i několikrát denně, ale okamžitě po uzavření smlouvy nám přestali zvedat telefony, odpovídat na emaily a nakonec nás ignorovali i na svém zákaznickém chatu. Nulová komunikace, nulová dohoda. Fakturaci na konci akce samosebou nezapomněli. Lidé pak nadávají na konkrétní firmy, ale portál Nákupvakci je ten podvod. Nikdy více.
Simona Pech
13.06.2016 18:38
 
Dobry den, musim tento portal doporucit, vse v poradku. Ted jsme se vratili z pobytu a jednim slovem super...
Eva Novakova
20.06.2016 18:41
 
Dobry den, velmi me prekvapila rychlost reseni problemu. Mila zakaznicka podpora, snaha pro zakaznika udelat maximum. Za nas maximalni spokojenost. Davame 100% a tesime se na dalsi nakup.
Jana
12.07.2016 18:10
 
Tento slevový portál mohu doporučit s radostí! Vše proběhlo v pořádku. Pobyt odpovídal nabídce a byla mi nabídnuta i pomoc, zjištětní volného termínu. Spokojenost !!!
Saša
14.07.2016 07:53
 
Také se musím podělit o zkušenost, potřeboval jsem vystavit specifickou fakturu a proto jsem osobně zajel na pobočku firmy. Byl jsem mile překvapen z přístupu a snahy mi pomoci. Zároveň jsme na místě vybrali další poukaz, ověřili termín a tento víkend se už těším do hotelu Medlov
Zuzana
25.07.2016 23:44
 
Mohu jen doporučit, s kamarádkou jsme na poslední chvíli hledaly wellness pobyt, slečna ze zákaznické podpory mi ochotně přes chat pomohla najít vhodný pobyt, prověřila termín, voucher jsme měly do hoďky na mailu a ještě za supr cenu, pobyt jsme si užily, spokojenost :-) Zuzka a Simča
Lucie
29.08.2016 10:33
 
Vše bez problémů!!!
Sabina
17.09.2016 22:33
 
Vše v pohodě, Jsem spokojená.
Breta
22.09.2016 09:57
 
nejhorší, v potvrzovacím mejlu špatně uvedený datum - díky tomu jsme propásli lhůtu na uplatnění voucheru. při reklamaci se nám vysmáli, takže rozhodně už nikdy více :) pěkný den
Lucie Nová
25.09.2016 17:00
 
Zakoupili jsme poukaz rodičům k 70tinám a vše bylo v pořádku. Při další příležitosti budu volit tento způsob nákupu.
Leona Malá
30.09.2016 09:01
 
Velice mě potěšil přístup nakupvakci při řešení reklamace. Rychle vyřešeno a vše k mé spokojenosti. Víc takových firem. :-)
Linda
04.10.2016 21:33
 
Slevový portál Nákup v akci využívám delší dobu a vše bez problému. Mám zhotovenou i registraci a novinky dostávám na e-mail. Vyberu si podle potřeby co mě zaujme. Mohu doporučit. Děkuji.
Jakub Navrátil
10.10.2016 19:00
 
Dobrý den, dne 19.7.2016 jsem si zakoupil na www.nakupvakci.cz dva zájezdy v celkové hodnotě 6980kč. Dne 23.8.2016 mi však samotná CK, která zájezd na nakupvakci prodávala oznámila, že zájezd ruší z důvodu nezaplnění ubytovacích prostor. Poplatky, které jsem zaplatil při podpisu smlouvy o zájezdu mi CK obratem vrátila s tím, že zbytek peněz 6980kč mi vrátí porál nakupvakci. Ten vrácení peněz následně mailem uznal s tím, že mi peníze ihned pošle. Po několikáté mailové i telefonní urgenci se tomu však do dnešního dne 10.10.2016 nestalo a já jsem zůstal bez peněz. Firmě jsem mailově oznámil, že se dopouští nezákonného jednání a že se obrátím na ČOI a soud. Jak je možné, že se v právním státě přiživují takové existence? Dle pročtení diskuzí na internetu jsem zjistil, že takových nakupemvakci podvedených lidí je více. Důrazně nedoporučuji přes tento portál cokoliv nakupovat!
Jakub Navrátil
14.10.2016 08:52
 
EDIT mého předchozího příspěvku: Peníze 14.10.2016 konečně vrátili
Kateřina
04.11.2016 23:03
 
Obchodujeme s portálem nákup v akci již několik let a jsme absolutně spokojeni, platby a vyúčtování přicházejí bez problému, mohu jen doporučit, pan majitel je perfektní oceňuji jeho přístup ke klientům, přejeme spousty spokojených zákazníků jako jsme my.
Patrik Švantner
11.11.2016 13:38
 
až by sa dalo nedám ani jeednú hviezdu zverejnili sme u nich ponuku na pobyty ludi obytovali a peniaze v nedohľadne prestali dvíhať telefony na mail , sms, sa nikto ani len neurači odpovedať riaditeľka sa schováva doslova po kanáloch ideme podať podnet na statnu obchodnú inšpekciu a celú vec dať k súdu dúfam ze nik na ich dotieravosť už neskočí !
Jan Málek
05.12.2016 20:03
 
Máme svůj zákaznický účet a využíváme tak pro nákup i nasbírané kredity pro další nákup. Je dobré si vše před nákupem voucheru ověřit. Zatím vše klape tak jak má, jsme spokojeni. Děkujeme všem.
Sára Smolíková
07.12.2016 21:25
 
Se společností mám doposud dobré zkušenosti.Řešili jsme problém s ubytováním v hotelu. Sdělili jsme problém slevovému portálu a během dne se vše vyřešilo. Nemůžeme si na nic stěžovat.Za nás doporučíme portál známým i rodině.
Hrubý Jiří
13.12.2016 12:09
 
Dobrý den, zatím se mi to jeví jako velký podvod! Koupil jsem si vouchery na foto album a po zpracování firmou, která kalendáře vyrábí mi přišel email, že portál Nákup v akci, vůči ní neplní své závazky a proto mi kalendáře nemohou vyrobit! Kontaktovat Nákupvakci je zcela nemožné!!! Telefon je stále obsazen a na chat a email nikdo nereaguje
Hrubý Jiří
13.12.2016 12:50
 
Dobrý den, po dnešní negativní zkušenosti s nedovoláním se na portál nákup v akci, chci opravit své hodnocení. Nakonec se mi podařilo se s nimi spojit přes chat a má reklamace ohledně nákupu voucherů na foto kalendáře byla kladně vyřízena. Tímto se porálu NákupVAkci omlouvám, ale s komunikací přes telefon by měli něco udělat.
Renata
13.12.2016 16:51
 
POZOR ......Varuji všechny, jenž by chtěli si přes tento slevový portál cokoliv objednat .Minulý týden jsem si objednala a zaplatila vouchry v hodnotě 15 tis.Dnes mi však bylo oznámeno ,že se zájezd ruší pro platební nekázeň majitele těchto stránek. Paní po telefonické domluvě ,mi oznámila ,že majitel není schopen platit, Jediné co mohu ...poslat email a zažádat o peníze majitele nebo podat trestné oznámení.Pěkný
Jana
13.12.2016 21:52
 
Objednala jsem si vouchery na fotokalendáře. Od firmy, která je vyrábí, mi přišel mail, že Nakup v akci vůči ní neplní své povinnosti a že mi proto kalendáře nevyrobí. Navíc - stránky Nakupvakci.cz jsou nyní prázdné, zmizely i např. obchodní podmínky (= text). Jejich stránky na facebooku jsou také pryč. Ráno se tam začaly objevovat negativní zkušenosti jiných lidí, co také koupily vouchery. Pracovníci Nakupvakci na telefony nereagují, na maily také ne. Na chat jsem psala několikrát, vždy to zůstalo bez odezvy. Přiznám se, že nevím, co mám dělat....
Radek
13.12.2016 22:03
 
Mám také negativní zkušenosti, objednával jsem si od nich 3 vouchery na kalendáře od společnosti MCL Brno a taktéž mi přišel e-mail o platební neschopnosti.
Radka
14.12.2016 08:03
 
Také jsem zakoupila vouchery na kalendáře...včera jsem se dozvěděla, že firma pozastavila výrobu zakázek pro neuhrazené pohledávky od nakupvakci.cz Telefon nikdo nezvedá, na email taky zatím žádná reakce...
Petr
14.12.2016 08:54
 
Strašný, měli jsme u nich spuštěnou akci a víc jak 3 měsíce neproplacené vouchery, nekomunikují, nezvedají telefony, prostě nic... strašný
Jitka
14.12.2016 08:57
 
POZOR PODVOD!!! Dnes nám penzion stornoval ubytování z důvodu nezaplacení ze strany slevového portálu. Jsou v insolvenci, nic si přes ně nekupujte!!!!
Ivana
14.12.2016 09:04
 
NIC NEKUPUJTE přes portál nákup v akci!!!! Jsou to podvodníci, kteří jenom berou peníze, ale služby či zboží se nedočkáte. Nedejte se zmýlit zde výše uvedenými kladnými komentáři, píšou si to sami, hajzlové! Přišli jsme o 3000 za nákup víkendového pobytu. Lidi, příště si prověřte portál, než nakoupíte. Příště budeme chytřejší....
Katka
14.12.2016 09:43
 
Rozhodně nenakupovat u tohoto portálu, jsou to podvodníci, úplně stejná zkušenost jako u paní Radky a pana Radka.
Jarek
14.12.2016 11:17
 
Rozhodně nic NENAKUPOVAT jsou to podvodníci, hajzlové. Musíme se proti takovým bránit !!!!!!!!!!! Manželka nakoupila vouchery na tisk nějakých kalendářů na rok 2017, samozřejmě platba na účet dopředu. Včera si volala s firmou, která má naši zakázku pro slevový portál Nakupvakci.cz vytisknout a ti manželce sdělili, že slevový portál nekomunikuje a že firmě dluží hromadu peněz, něco kolem 1 000 0000 Kč. Jako sranda je, že my jsme (asi přišli o nějakých 1242 Kč), otázka je, kolik nás takových je? Provozovatel portálu Nakupvakci.cz je v balíku. Mimochodem Provozovatelem je Bc. TOMÁŠ KARABA, dat. nar. 4. května 1981 Chorošová 291/38, Pitkovice, 104 00 Praha 10 viz obchodní rejstřík. Tento pán byte: Slovenská republika, 917 01 Trnava, Teodora Tekela 6478/3 je jediným společníkem společnosti Garuma s.r.o., IČ 248 17 066, ze sídlem na adrese 143 00, Praha 4 ručí za své závazky do výše svého vkladu a když né, tak svým majetkem. Kdyby nás bylo víc, je z toho třeba udělat soudní případ a proti takovým se bránit.
Helena
14.12.2016 11:43
 
Přišla jsem o peníze za předplatné - zaslaný voucher firmou Nákup v akci je neplatný. Nikdo z firmy nekomunikuje
Iveta
14.12.2016 13:07
 
Stejná zkušenost- tedy velmi špatná. Voucher zaplacený na pobyt v hotelu a zde nám sdělili, že bohužel od Nákupu v akci již nesmějí ubytovávat. telefony nefunkční, na emaily reakce žádná. Myslím, že bychom s tím všichni měli něco dělat a ne to hodit za hlavu a říct si, že pár tisícovek za to nestojí. Zřejmě podáme trestní oznámení...
Vendula
14.12.2016 14:15
 
Na portál Nákup v Akci se pokouším domluvit hromadnou žalobu! Já přišla ,,jen" o 1300,-, ale podle zkušeností prodejců, jim portál dluží velké obnosy peněz. Naštěstí si teď zrušil portál stránky, takže u nich nelze nakoupit, ale je jen otázkou času, kdy zkusí podvodně vylákat další peníze...
Katka
14.12.2016 15:02
 
Také nemůžu doporučit. Objednávala jsem vouchery na kalendáře a bohužel v pondělí e-mail, že ruší objednávku, že společnost nákup v akci neplní závazky vůči nim. Na e-maily neodpovídají, telefony pro jistotu vypnuté.Sice mě to stálo několik stovek, ale líbit si to nenechám.
Pavel
14.12.2016 15:13
 
Po urgenci platby za využité vouchery v našem hotelu jsme dostali nabídku od p. Karaby, že při osobní schůzce rozptýlí naše obavy a předložil splátkový kalendář po 20tis.denně. 21.11.2016 vážil cestu kolem 2x 180km k nám jen proto, aby snad nevznikly nějaké obavy o naše peníze... Od té doby nekomunikuje, platba nepřišla žádná. Takže nám dluží 270tis.Kč. Právní vymahatelnost v případě, že dotyčný nedisponuje žádným majetkem, se rovná nule. Zavřít za dlouhodobě připravený podvod by však mohl být.
Petr
14.12.2016 15:18
 
Jako poškozený se rád připojím, také mi dluží za akce za mytí aut. můj email je info@automycka-praha.cz
Michal
14.12.2016 17:23
 
Vznikla již někde hromadná žaloba? Rád bych se připojil.
Martina
14.12.2016 17:34
 
Dobrý den, koupili jsme voucher za 3200 na pobyt. Pokud se bude podávat hromadne oznámení, rádi se připojíme. Mail martasekmalek@seznam.cz.
irena
14.12.2016 17:49
 
Ja jsem voucher zaplatila, nejde o problem mezi smluvnimi partnery? Pokud portal neplatil, proc se vouchery dal nabizely ? Stornovat ho nelze, tak by si to meli vyresit mezi sebou, co si usmlouvali. Pokud nekdo smlouvu neplni, meli ji vypovedet a neumoznit dalsi nakupy, Pokud to neudelali, je to jejich riziko. Proc by na to meli doplacet ti, kteri zaplatili? Pridavam se k zalobe iryb@seznam.cz
Kateřina
14.12.2016 18:05
 
My v našem pensionu lidi ubytujeme, i přesto že nám nezaplatili celou částku, tudíž všechny poukázky, jde nám o dobré jméno naší společnosti. Paní Ireně vzkazuji že to není tak jednoduché jak to vypadá, jestliže jste podepsala smlouvu s tím že vyúčtování Vám přijde až 14 dní po ukončení akce, tak asi nemůžete tušit že portál se vytuneluje...., my jsme byli velmi opatrní ,nám posílali zálohy a přesto jsme prodělali 200 tisíc., spolupracovali jsme s portálem několik let a nikdy s nimi nebyl problém, ba naopak...žalobou si stejně nic nepomůžeme, jelikož je to s.r.o..
irena
14.12.2016 19:18
 
ja zadnou smlouvu v emailu nemam, pouze mam info o zaplacenem voucheru, stranky nejsou dostupne, tudiz co dal? Toto je pravni stat? Pouze bananova republika s nesmyslnymi zakony a nemoznosti vymahat sva prava, a ktera neumi ochranit slusne lidi.
Kateřina
14.12.2016 19:42
 
Zkuste kontaktovat hotel, nebo prodejce a myslím si že při troše slušného chování z obou stran se určitě domluvíte, na nákupu v akci byly dole na stránce podmínky ...já vím je to hrozné, peníze nemáme ani my a ani vy, každopádně je dobré mít alespoň woucher, bez něj to bude asi nemožné, jelikož wouchery jsou generovány pokud vím automaticky, jakmile se připíše platba na účet...
Inka
14.12.2016 19:54
 
Dopadla jsem stejně,zakoupila jsem pobyt na 2 noci,jako dárek za 2000kč,a 3 kalendáře za 480 kč,taky nemám nic,jestli bude někdo podávat žalobu,přidám se.Vouchery mám asi k ničemu,přesto,že jsem je stornovala!Včera mi ještě slibovali,že peníze vrátí,moc tomu nevěřím.
Martina
14.12.2016 20:04
 
I ja prisla o penize, nevratili 3200 za stornovane vouchery na zajezd..poradi nekdo, co delat? Martinamyskovska@seznam.cz
Kateřina
14.12.2016 20:19
 
Zkuste kontaktovat pension, nebo hotel a pokuste se domluvit, ..jak píšu u nás lidi normálně ubytujeme v rámci dobrého jména...a pokud vím, tak je nás pensionů a hotelů víc kteří to udělají, teď mi volala paní a řekla mi že jsem asi z jiné planety že jím woucher uznám..), chtěla mi poslat alespoň navíc 50% novou platbu..)) je to jenom o tom na koho zrovna narazíte.)
Martina
14.12.2016 20:45
 
Ma nekdo zkusenost s tim, ze by mu slevovy portal penize za stornovane vouchery vratil? Pred 14 dny jsem stornovala zajezd pro 4 osoby celkem za 3200 a penize zatim nikde. Martinamyskovska@seznam.cz
katerina
14.12.2016 21:04
 
Být Vámi tak s tím nepočítám, portál neexistuje, majitel je nezvestny, dluzi miliony a je to s.r.o. které ručí 200 tis. jediné se můžete postavit do řady s dalšími tisícovkami podvedených lidi a ze stovkami podvedenych obchodníků...je to hrozné, ale je to tak....
Jiří nKrmela
14.12.2016 21:57
 
Zakoupil jsem voucher na pobyt v hotelu Medlov. Dnes, 14.12.2016 mi bylo oznámeno z hotelu, že firma pobyt nezaplatila. Jedná se očástku vyšší jak 5.000,- Kč. Budu podávat žalobu k soudu. pokud se někdo připojí, budu rád. Jiří Krmela
Irena Papoušková
14.12.2016 22:38
 
Naprosto identická zkušenost jako u ostatních. Zaplatili jsme pobyt (vánoční dárek - pobyt v Bojnicích) za 5 000,- Kč a od včerejška víme, že nikam pravděpodobně nepojedeme a peníze už asi neuvidíme. Rozhodně to nenecháme "vyšumět" a podáme trestní oznámení. Nechce se mi ani věřit, že může být někdo takto drzý. Snad bude dotyčný patřičně potrestán, ale nedělám si iluze...... I. Papoušková
Renata
14.12.2016 22:41
 
Ráda se připojím k hromadné žalobě pane Krmela,varovala jsem všechny dne 13.12.2016 po oznámení cestovní kanceláře CK Metal o platební nekázni majitele stránek nakupvakci.cz Kontakt ..braunrenata@seznam .cz
Pavlína
15.12.2016 09:02
 
Dobrý den, jak už asi všichni víte, portál zkrachoval. Nám dluží přes 500 000 Kč. Spolupracovali jsme s nimi 2 roky. Až poslední dobou nám začali oddalovat platby, navrhli splátkový kalendář, ale stejně nedostáli svých slibů.
Věra Stará
15.12.2016 09:38
 
Také jsem naletěla :-(
Martina M.
15.12.2016 11:18
 
Přátelé, nemá cenu tady psát komentáře a zanechávat své e-maily, pojďme všichni na policii podat trestní oznámení, čím více nás bude, tím lépe, důležité je nenechat to být ani v případě, že se jedná o škodu ,,pouze'' v řádu několik set Kč, tomu člověku to nesmí projít, nikdo přece nechce aby se stalo, že bdue za čas vesele podnikat a okrádat dále!!! sama jsem se již obrátila i na sdružení na ochranu spotřebitele a podala stížnost na dTestu, udělejme pro to, co můžeme, tohle se u nás nesmí stávat!!!
Martina M.
15.12.2016 13:10
 
Nová zpráva - společnost nejspíše půjde do insolvence - viz zpráva na jejich web. stránkách. Žádám tedy všechny poškozené, aby sledovali tento proces a v okamžiku zahájení insolvence (viz www.https://isir.justice.cz/isir/common/index.do - společnost se jmenuje Garuma s.r.o.) přihlásili do řízení svou pohledávku. Snad tedy dostaneme z dluhu alespoň 30 %
Martin
15.12.2016 13:14
 
Máte problém s voucherem zakoupeným na Nakupvakci.cz? Oznamujeme zákazníkům, že slevový server Nakupvakci.cz dne 14.12.2016 ukončil svoji činnost. Pokud vlastníte nevyužitý voucher, který jste si na Nakupvakci.cz zakoupili, nabízíme vám zde informace a radu jak dále postupovat. 1. Provozovatelem slevového portálu Nakupvakci.cz je společnost Garuma s.r.o. 2. V případě, že máte od poskytovatele služby (cestovní kancelář, ubytovací zařízení apod.) potvrzené přijetí voucheru - čímž dochází k uzavření smlouvy o poskytnutí služby přímo s poskytovatelem - požadujte vrácení peněz nebo trvejte na poskytnutí služby přímo od něj. Peníze za váš voucher musí poskytovatel požadovat od slevového serveru, ne od vás. 3. Řada majitelů hotelů a penzionů již vyjádřila odhodlání klientům s platným voucherem služby poskytnout i přesto, že jim je server Nakupvakci.cz nezaplatil. 4. Pokud jste platbu za voucher prováděli v nedávné době platební kartou, požádejte svoji banku o vrácení platby. 5. Doporučujeme, aby se uživatelé podívali, zda na firmu Garuma s.r.o. nebyl podán insolvenční návrh a případně přihlásili svoji pohledávku. 6. Uživatelé se také mohou obrátit na Policii ČR či příslušný soud.
Martina M.
15.12.2016 13:21
 
A jak byste, pane Martine, poradil mně, jako zákazníkovi, který si u zmíněné spol. nechal stornovat voucher před dvěma týdny a peníze nebyly vráceny? Těžko je v případě stornovaných voucherů mohu požadovat po poskytovateli slevy. Máte nějakou radu, jak peníze získat zpět?
Podnikejte v ČR
15.12.2016 13:42
 
Je to připravovaný podvod. V květnu 2016 se začali postupně vymazávat jednatelé. Jsou zadány nepravdivé adresy jak jednatelů, tak i sídla firmy. Bylo by dobré zjistit a zveřejnit nynější adresy !!!!
Veronika
15.12.2016 14:33
 
I já jsem okradena o 3990 kč, dokonce mi oni stornovali objednávku a peníze doposud nevidím a ještě k tomu mi drze doporučili hotel Zadov-Šumava , že tam můžu uplatnit poukaz. Je to jen banda lhářů, taky chci podat trestné oznámení.
Martina M.
15.12.2016 15:39
 
PRO VŠECHNY: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=E94CE18BACFA4AADAD9EF94E085CFEF7 Myslím, že budeme rádi, když dostaneme 30 % z dluhu. Podle informací od jiného zákazníka, bychom na to však měli právo pouze v případě, kdy bychom si zaplatili právníka :-(. No je tohle možný? To se fakt může stát jen u nás. Je mi do breku....
Tom
15.12.2016 17:38
 
Přečetl jsem si obchodní podmínky serveru nakupvakci a dle těch podmínek není uzavřená smlouva s provozovatelem serveru nakupvakci, ale přímo s poskytovatelem slevy a to uhrazením ceny na bankovní účet nakupvakci. Tzn. to že zkrachoval zprostředokovatel a neplatil (nakupvakci), není náš problém. To je problém smluvního vztahu poskytovatelů se serverem nakupvakci. To znamená, že uhrazením ceny jste ve smluvním vztahu přímo s poskytovatelem služeb (hotely, penziony atd.). Tzn. trvejte u jednotlivých pokytovatelů k plnění uzavřené smlouvy a poskytovatel slevy musí plnit a služby poskytnout. Pokud vás odmítnou, tak se zeptejte na základě jakého bodu smluvních podmínek postupují a znovu požadujte plnění dle uzavřených smluvních podmínek.
Veronika
15.12.2016 19:41
 
Zdravím, též jsme podvedeni jak finančně, tak jsme i bez vánočního dárku pro rodiče. Pokud se bude podávat hromadná žaloba,prosím rozešlete informaci, jak se k ní připojit.
Magdaléna Podrazilová
15.12.2016 19:43
 
Jiří Krmela Ráda se připojím, měla jsem zakoupený voucher do stejného hotelu.
Marcela
15.12.2016 19:56
 
Mám u této společnosti také "uloženy" kredity, chtěly jsme je s dcerou příští rok o prázdninách využít..... Musím ovšem také přiznat, že jsme přes tuto společnost absolvovaly s dcerou wellnes pobyt a vše bylo OK a bez jediného problému. V říjnu 2015 jsme měly objednaný další wellnes, ale musely jsme zrušit ze zdravotních důvodů, také proběhlo vše bez problémů. Od té doby mám (měla jsem ???) uloženy ony kredity ze zrušeného wellnes pobytu. Souhlasím s paní Martinou zde v diskuzi z 15.12. v 11.18 hodin
Martina M
16.12.2016 09:02
 
PŘÁTELÉ!!!! Všichni podvedení, kteří máte přístup na Facebook, se, prosím, přidejte do skupiny s názvem Nákup v akci.cz - skupina pro podvedené, takováto diskuze na různých skupinách na internetu je velice neefektivní a pomalá, přidejte se, prosím, do této skupiny a budeme celou situaci řešit v ní.. děkuji předem
Lucie
16.12.2016 09:42
 
Dobrý den. Mohl by sem někdo dát odkaz na facebookovou skupinu podvedených? Bohužel, mi to nic nenachází.....
Martina M.
16.12.2016 10:57
 
Netušim, kde je problém a proč Vám to nefunguje.. já tu skupinu normálně vidím.. takže mě nenapadá, co by mohlo být špatně
Martina M.
16.12.2016 11:19
 
Prosím, zkuste všichni tuto stránku: https://www.facebook.com/groups/1229984730429785/?fref=ts případně se rovnou přidejte
Adrea
16.12.2016 12:46
 
Nevím co je špatně, ale taky jsem ji neviděla, ale odkaz mi otevřít šel a do skupiny jsem se přihlásila
mates
16.12.2016 21:38
 
Je to smutný ale pochybuji že z toho někdo neco vyláme, slevomat mi dluží 25 tisíc od září za využité vouchery které u mě zákazníci uplatnili a dopadlo to tak jak jsem si myslel že skončí před vánoci, vyberou co se dá a tradá a tak to dopadlo a to mi ještě jednatel spolčnosti minulý týden sliboval že peníze pošlou do sedmi dnů tak jsem se mu vysmál že je ..... Dluží dost peněz jsou to dohady ale jsou to miliony a majetek takové firmy je pár počítačů, dvě auta a pronajatá nakcelář kde pracovalo 10-15 lidí takže majetek min. PAPA moje penízky http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomika/_zprava/slevovy-portal-nakup-v-akci-miri-do-insolvence-dluzi-desitky-milionu--1679744
Romana Omelková
16.12.2016 21:45
 
Zakoupila jsme voucher na pobyt v penzioně EDEN. 14.12. 2016 mi bylo oznámeno, že nákup v akci pobyt penzionu nezaplatil. Jedná se o částku 4000Kč. Určitě budu podávat trestní oznámení. Mám zájem to řešit. Tohle nemůže někomu projít, aby okrádal lidi. (kasiopea17@seznam.cz)
Helena Rokosová
17.12.2016 09:55
 
Dobrý den,taky jsem podvedená.Zakoupila jsem si u portálu 3 vouchery na adventní zájezd.Nejdříve poslali vouchery,které po rozkliknutí hlásily,že jsou neplatné,Volala jsem,omlouvali se,že jim selhal poč.systém.Asi za dva dny poslali voucher jen jeden s tím,že mám jen jeden zaplacený,po týdnu mých emailů a telefonátů,kdy už jsem byla pěkně nažhavená,teprve někde objevili,že jsem skutečně zaplatila vouchery 3 a poslali je.Ja si zarezervovala zájezd u Zájezdového centra,potvrdili rezervaci.Termín odjezdu se blížil,stále žádná zpráva,psala jsem ,volala jsem,nic..Až včera jsem dostala zprávu,že se zájezd ruší,z důvodu krachu portálu a že jim portál dluží stovky tisíc.Tak a ted na koho se obrátit,na Zájezd.centrum,když jsem u nich měla již potvrzenou rezervaci nebo podat trest.oznámení na portál?Máte prosím někdo nějakou zkušenost se Zájezd.centrem?Jinak přeji všem pokud možno pohodové svátky a hodně sil v boji proti takovým lumpům..
Jiří
18.12.2016 19:43
 
Myslím si, že klíčová je zde informace od Toma z 15.12. 17.38 hod., který napsal, že: dle obchodních podmínky serveru nakupvakci není uzavřená smlouva s provozovatelem serveru nakupvakci, ale přímo s poskytovatelem slevy a to uhrazením ceny na bankovní účet nakupvakci. Tzn. to že zkrachoval zprostředokovatel a neplatil (nakupvakci), není problém nakupujícího!, ale problém smluvního vztahu poskytovatelů se serverem nakupvakci. Tzn., že uhrazením ceny jste ve smluvním vztahu přímo s poskytovatelem služeb (hotely, penziony atd.). Máme prý proto trvat na plnění jednotlivých poskytovatelů k plnění uzavřené smlouvy a poskytovatel slevy musí plnit a služby poskytnout. Pokud vás odmítnou, tak se zeptejte na základě jakého bodu smluvních podmínek postupují a znovu požadujte plnění dle uzavřených smluvních podmínek. K tomu mám dvě otázky: 1) Najde se zde problematiky znalý právník, který dokáže jasně říci, jak to tedy ze zákona je? 2) Pokud má pan Tom někdo Obchodní podmínky serveru nakupvakci, mohl byste být tak laskav a zde nebo na facebooku je zveřejnit ? A za poslední proč žádám vyjádření práva znalého právníka. Protože toto, aby nakonec ostrouhal koncový zákazník se už nesmí opakovat ! Pokud totiž současný zákon umožňuje, že právě toto zvěrstvo je dle zákona možné, co pak brání tomu, aby zítra zkrachoval 2., 1. nebo jakýkoliv další slevový server, shrábl miliony a na koncového zákazníka vystrčil holou zadnici. Pak je třeba tlačit na urychlenou změnu zákona, aby toto možné nebylo !!! Držím všem podvedeným palce a všem takto podvádějícím otevřené dveře do vězení. (pozn.: Ještě 11.12. jsem si objednal a 12.12. mi přišly vouchery)
Jiří
18.12.2016 20:13
 
Tak právě jsem se díval do insolvenčního rejstříku. Insolvenční návrh podala firma HOSTELY PRAHA s.r.o., IČO 24142247, Kolbenova 159/5, 190 00 Praha 9. Ale byl Městským soudem Praha bleskově zamítnut, neboť neměl všechny náležitosti. Vzhledem ke skutečnosti, že majitel sám krach veřejně oznámil, měl by to být přímo on, kdo insolvenční návrh podá. Zatím je ale zdrhlý, takže se toto očekávat nedá.
Věrča
20.12.2016 19:19
 
Zdravím všechny podvedené, i já jsem o peníze přišla :-( Zakoupila jsem vouchery rodině k Vánocům v celkové výši 10 289,- Jsou to gauneři, nic jiného. Pan Jiří má pravdu, insolvenční soud byl zatím zamítnut. Chystala jsem se podat přihlášku pohledávky a hodlám podat trestní oznámení na společnost Garuma s.r.o., která slevový portál provozovala. Asi mi to nebude k ničemu, ale nemůže jim to jen tak projít. Kdyby na ně každý podal trestní oznámení, ono by se jim to nasčítalo.... Možná se nám teď někde smějí a užívají si. Připravili nám všem krásné Vánoce! Co chceme, bylo to jen s.r.očko a oni přijdou maximálně o svůj vklad. Za chvíli si založí jinou firmu. Bohužel i takto se dá v ČR podnikat!!!! :-(
Láďa Ježek
21.12.2016 00:04
 
Tady je odkaz na obchodní podmínky Nákup v akci, ten ještě funguje https://www.nakupvakci.cz/stranka/obchodni-podminky/
Roman
21.12.2016 13:48
 
Bohužel jsem rovněž naletěl. Voucher zakoupený v srpnu na pobyt v březnu. V hotelu mi zrušili ubytování. Přestože trvám na plnění kupní smlouvy, jelikož mi napsali, že moji objednávku závazně přijímají (mám email od daného hotelu) a potvrzuji uvedenou rezervaci. Už jste se někdo přihlásili tu pohledávku? Díky za reakci cetro@email.cz
Radek
21.12.2016 17:30
 
Tak na webu : https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=7BABE0BAE7034D8BAD95BE2A764614DE lze najit detail insolvencniho rizeni GARUMA s.r.o .
Jarmila
21.12.2016 17:46
 
Taky jsem chtěla dát pobyt jako dárek k vánocům.Poslali,že peníze přišly v pořádku .A za dva dny napsali z hotelu ,že jim peníze nepřišly,protože portál byl zrušen a nezaplatily a tak se mám obrátit na insolvenční soud.Rozhodně nechci,aby jim to prošlo.Ůplně zkažené vánoce!!!
Jiří
25.12.2016 18:23
 
Rád bych se připojil k hromadnému trestnímu oznámení nebo hromadné žalobě. Měli jsme koupený voucher do hotel Medlov, kde nám 14.12.2016 oznámili, že je tento voucher neplatný. Škoda větší než 5 tis. Kč.
štěpánka
27.12.2016 20:08
 
Moje zkušenost je také velmi špatná, provozovatel toho portálu nezaplatil poskytovateli služeb - firmě MCL peníze za mnou nakoupené vouchery na výrobu fotokalendářů.
Eva Maová
27.12.2016 20:13
 
naletěly jsme :-(
Ondřej
02.01.2017 22:09
 
Dobrý den, chtěl bych se taktéž přidat ke stížnosti.. Takový vánoční dárek jsme opravdu nečekali.. Chtěl bych se zeptat, jestli můžeme ještě něco dělat, když jsme měli nástupní termín 6.1.2017 ? Tedy navrácení peněz zpět.
mirka
03.01.2017 14:34
 
Hrůza,hrůza.........nemáme peníze ani zboží,varování pro všechny nic si od firmy neobjednávejte ani pobyty ani zboží,nic nedostanete,Jsou to podvodníci.
Martina
03.01.2017 18:07
 
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/14027/zakoupeny-voucher-pobyt-pro-2-osoby-v-hotelu-medlov Dle d-testu může uplatňovat pouze obchodní partner, nikoliv spotřebitel, jak postupujete vy?
Majda
05.01.2017 22:58
 
Bohužel patřím také k podvedeným, ani vrácené peníze, ani pobyt, hotel kvůli neproplácení voucherů vše od Nákupvakci.cz stornoval. Před Vánoci docela čára přes rozpočet
Pavla
06.01.2017 08:44
 
Tak nám bylo taky odmítnuto ubytování - voucher zakoupen už v říjnu, škoda, že jsme tehdy hned nerezervovali, i když jak tady čtu, stejně by to teď na hotelu zrušili. Volala jsem na recepci, odmítli se semnou bavit a když jsem chtěla kopii smlouvy mezi nimi a slevovým portálem, tak tu mi taky odmítli poskytnout, že to je jejich interní záležitost. Já si přesto myslím, že přece museli mít nějak ošetřeno mezi sebou jak budou řešit placení služeb a mě by to nemělo zajímat - toto vyplývá i z obchodních podmínek spol.Nákup v akci. Hotel mi doporučil, ať se obrátím na Policii a žaluju slevový portál. No tak jsem jim odepsala, že bohužel když mi neposkytnou kopii jejich smlouvy s portálem nezbývá mi nic jiného, než podat trestní oznámení na ně, co by poskytovatele služeb, a to taky udělám. Jsem zvědavá, jestli mi odpoví, ale to nic nemění na tom, že oni šli do rizika a dovolili prodávat vouchery, tak by měli nést i odpovědnost.....
Nataliya Protsuk
25.01.2017 12:48
 
Zakoupila před měsícem slevový kupón do solné jeskyně, ale prej prodejce slevoveho vouceru Best Sol s.r.o,IC 27379558 skrachoval, takže vaucer je neplatný, a co já s tím jako zákazník mám společného??? Jeto pěkná svinarna.... Nejhorší skusenost na portále nákup v akci.....
Ivana
28.01.2017 15:33
 
Zakoupili jsme voucher na portálu nákup v akci do Parkhotelu Morris, s platnosti do konce Dubna, hotel nas odmítl s tím, ze voucher není zaplaceny. Také nám bylo oznámeno, ze s tímto portálem nema uzavřenou žádnou zprostředkovatelskou smlouvu. A co teda máme dělat ted? Nejde zrovna o malou castku.
Květuše
31.01.2017 12:41
 
Zakoupila jsem v listopadu 2016 poukaz Nákup v akci na 4 noci do interhotelu Amerika v Písku , termín květen 2017 mi byl potvrzený , za necelých 6000.00 Kč,v tu dobu se ještě o insolvenci nic nevědělo,v lednu přišel mejl z interhotelu,že firma Nákup v akci padla,také si myslím,že by měl interhotel vyžadovat peníze od Nákup v akci a ne ode mě.
Šárka
01.02.2017 08:36
 
Přítel mi dal k vánocům poukaz který zakoupil koncem listopadu 2016 do města Jeseník do hotelu Slovan včera když jsme chtěli objednat termín jelikož poukaz je do konce roku 2017 odepsali nam ze bohuzel neni platny ze jim nakup v akci nezaplatilo . Je to hrozny nabidli nam at si to zaplatime znovu ze nam daji 400 slevu poukaz byl za 2400 a kdyz jsme volali a ptali se co mame delat tak pry na policii a zadat zpet v insolvenci. Nechapu proc mi kdyz oni to pres ne nabyzeli take si myslim ze by si to meli resit oni proc mi mi jsme se tesili ze budeme na vikend pryc penize nemame pritel si na to pujcil aby mi udelal radost a oni nam reknou tohle a jeste kdyz bychom jeli o vikendu tak 1000bychom museli priplatit. Vetsina hotelu pry klienty ubytovala ale tento hotel ne nevim co delat. Cetla jsem vsechny prispevky a stejne nevim co delat.
Petra
01.02.2017 13:13
 
Nakupvakci! Nejhorší, je tu někdo kdo má zkušenost, že zaplatil voucher a voucher nepřišel a dostal nějak peníze zpět! Děkuji
Katka
08.02.2017 21:19
 
Koupila jsem rodičům též do hotelu Moris a teď, když si chtěli vybrat termín, stalo se jim to samé. S odmítnutím rezervace a nabídkou pobytu za stejných podmínek se slevou z ceny voucheru -25%. Nevím co si pod tím představit.. Jsem stejného názoru... my jsme zaplatili a je nám jedno co mezi sebou mají nebo nemají uzavřené. Když jim neplatili, neměli přes ně nic nabízet...
Aneta Brendlová
23.02.2017 17:35
 
Zkušenost hrozná, nakoupila jsem vouchery a oba jsou neplatné. Řewšil to někdo s policií? Pokud ano jak jste postupovali?
Marcela
07.03.2017 12:55
 
Také mi bylo odmítnuto ubytování ze strany majitele penzionu v Bořeticích na základě krachu slevového portálu, přestože rezervace byla učiněna půl roku předtím, nežli tato situace nastala. Na portále dtest.cz je mnoho stížností na slevový portál Nákup v akci a dle vyjádření dTestu je tento pouze zprostředkovatelem a poskytovatel slevy nemá nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitel je oprávněný uplatnit právo na plnění ze strany dodavatele, který pokud zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Nebude-li tento reagovat může se spotřebitel obrátit na úřad řešení mimosoudních spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs/form nebo soudní cestou. Rozhodně hodlám si také toto právo uplatnit, již z důvodu, že při jednání se k nám majitel penzionu choval s despektem, jako bychom ti dlužníci byli my a nevyjádřil ani nějakou slušnou formu omluvy.
Marika
14.04.2017 07:54
 
Tak dle informaci jiz pada i Pepa.cz , jeho dluhy vuci partnerum se hodne navysuji a vypada to na jeste vetsi rachu . Pada to jak schnile hrusky
ivana
21.06.2017 08:17
 
Dobrý den, taky mi teprve včera Penzion v Bořeticích zavolal, že mě v pátek ( tři dny před nástupem) nemůže ubytovat, protože neobdržel peníze. V říjnu 2016 jsem přes uvedený slevový portál zaplatila voucher, na kterém je jako prodejce uveden majitel Penzionu - tedy prodávající Penzion, kupující já. Penzion mi na základě zaslání voucheru, který se vydává až po zaplacení, potvrdil rezervaci.Nejedná se tedy o nedodržení podmínek u Penzionů, a proč mě o skutečnosti, že mě neubytuje informoval až tři dny před nástupem ? Já jsem svou povinnost zaplatit splnila, Penzion tuto situaci potvrzením rezervace uznal, neměl by tedy vzniklou situaci řešit se zprostředkovatelem prodeje a ne jen oznámit zákazníkovi, že jej neubytuje?
Vlastimil
28.08.2017 15:47
 
Po nedodání zboží jsem chtěl vrátit peníze a hned přestali komunikovat-

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Vybrané nabídky posíláme
e-mailem pro vaši pohodu
Je to zdarma a dvakrát týdně dostanete TOP nabídky
Dostávat slevy z měst:
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.