10 rad jak se nenechat podvést na slevovém portále

Také rádi nakupujete ve slevách a nechcete se nechat napálit? Sleva jak Brno pro vás připravila 10 základních pravidel, které je třeba dodržovat při hledání a nákupu slevových voucherů. Držte se jich a užívejte si slev naplno!


CO ZJISTIT PŘED NÁKUPEM ?sale

1 Vybírejte u prověřených portálů              

Při nákupu u známých zavedených slevových portálů, které mají dlouho historii jako například Slevomat, Hyperslevy nebo Vykupto nemusíte mít obavu nakupovat prakticky cokoliv. Větší portály prověřují svoje nabídky pečlivěji a dbají na spokojenost zákazníka. Při případném problému na to nejste sami a kdykoliv můžete využít jejich zákaznickou podporu. Pokud máte rozumnou připomínku nebo stížnost, rádi vám vyhoví a sjednají nápravu u poskytovatele slevy. Některé portály mají dokonce vouchery pojištěné u pojišťovny pro případ, že by poskytovatel slevy například zkrachoval.

2 Podívejte se na recenze, komentáře a diskuzi

Důvěřuj, ale prověřuj! Nic Vám neprozradí tolik, jako počet záporných a kladných komentářů. Využijte vyhledávání Google.cz nebo Seznam.cz a zjistěte si více o poskytovateli slevy, slevovém portálu nebo zboží, abyste věděli, co můžete čekat. 

Většina slevových portálů má také pod každou slevou diskuzi, kde lidé  mohou diskutovat o různých nejasnostech týkajících se slevy. Můžete tam najít hodnotné informace a hodnocení daného podniku nebo služby či upřesněné slevy. Pokud Vám něco v nabídce není jasné nebo srozumitelné, můžete se do diskuze zapojit a zeptat se na to, co vás zajímá.

3 Čtěte pozorně podmínky slevy

Každá sleva má svoje podmínky. Podmínky využití voucheru by měli být uvedeny vždy u konkrétní slevy a měly by v nich být uvedeny veškeré zásadní informace týkající se konkrétní slevy. Především pak platnost voucheru,  rozsah služeb a také výjimky při využití (např. omezení využití voucheru na steak během obědů apod.).

4 Zavolat a rezervovat se

Nic nenaštve tolik, když si vezmete zaslouženou dovolenou, koupíte vysněný wellness pobyt a pak zjistíte, že v hotelu je vlastně místo až za měsíc a jen přes týden. Pokud již víte termín, kdy chcete slevu na pobyt, jídlo nebo jinou službu uplatnit, proveďte rezervaci ještě před koupí voucheru, popřípadě se nezapomenout zeptat na termíny, abyste pak nebyly zklamáni, že v tu a tu dobu je zrovna plno.

5 Zákaznická podpora a garance

Podívejte se na web slevového portálu, jestli nabízí nějakou garanci nebo pojištění nabídky. Nezapomeňte si přečíst podmínky garance nebo reklamace, abyste se pak při její uplatnění nedivili. Čas také věnujte a podívejte se, jestli má portál zákaznickou podporu. Nabízí slevový portál emailovou i telefonickou podporu? Jestli ano, je to výhoda, jistě to zrychlý připadnou komunikaci či reklamaci.

6 Je zboží nebo voucher opravdu výhodný nákup?

Slevové portály i podniky si rády přibarvují a přehání ceny. Pokud se jedná o zboží, zkuste si jeho cenu porovnat např. v porovnávači cen Heureka.cz. Pokud se jedná třeba o jídlo, prohlídněte si jídelní lístek restaurace. Tím zjistíte, jestli je nákup opravdu tak výhodný.

 

CO DĚLAT PO NÁKUPU ?

7 Pohlídejte si platnost voucheru

Nenechávejte uplatnění voucheru na poslední chvíli. Pokud jste s neudělali rezervaci ještě před zakoupením, tak si co nejdříve rezervaci vyřiďte. Největší hloupostí je, nechávat uplatnění voucheru na poslední týden platnosti, kdy např. v podniku zrovna není místo nebo je plný zájezd a zbytečně vznikají nepříjemnosti.

8 Do 14 dnů od zakoupení můžete voucher vrátit

Voucher zakoupený na internetu byste měli mít možnost do 14 dní vrátit. Pokud jste voucher ještě nevyužili a během 14 dnů zjistíte, že voucher nevyužijete nebo že to byl špatný kup, obraťte se na slevový portál a voucher vraťte.  Máte právo na vrácení plné kupní ceny.

9 Byli jste podvedeni nebo jste nebyli spokojeni? Voucher reklamujte!

Nejznámější zavedené portály jako je například Slevomat.cz nabízí tzv. Garanci spokojenosti. Pokud jste byli při využití služby nějak oklamáni nebo se vám nedostalo služby, kterou jste si zaplatili a nejde to vyřešit na místě, obraťte se na zákaznické linky slevových portálů a situaci řešte. Při nákupu zboží na slevových portálech platí standardní podmínky záruky 24 měsíců daného zákonem.

10 Vyžadujte služby jako plnohodnotný zákazník

Zákazník se slevovým voucherem je plnohodnotný zákazník jako každý jiný a proto si službu užijte naplno! Občas se stane, že poskytovatelé slevy špatně proškolí své zaměstnance a ti se pak na zákazníky s kuponem dívají skrze prsty. Pokud byste takové chování zaznamenali, stěžujte si bud u poskytovatele slevy a chtějte nápravu, nebo se pokuste voucher vrátit přes slevový server. Stejně postupujte i v případě, pokud nedostanete služby, které máte zaplacené.

 

Závěrem ...

Velmi si vážíme, pokud jste našeho rádce dočetli až sem a doufáme, že Vám poskytnul zajímavé informace, jak se ve světě slevového šílenství neztratit, ale naopak si užít spoustu zábavy a dobrých cen.

Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.