Slevoking - Recenze a zkušenosti

Celkem: 33 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Katka
17.02.2015 17:48
 
Vše v naprostém pořádku, ráda doporučuji
Martina
21.01.2016 00:00
 
Dňa 12.1.2016 som si zakupila 3ks poukazov do Maďarska v hodnote 417€.Ten isty deň som mailom poprosila o rezervaciu zľavoking.Ten ma sice kontaktoval,že mi to rezervuju a dajú mi vediet keď im hotel rezervaciu potvrdí.Do dnešného dňa neviem nič nové telefon nefunguje a na mail neodpisuju.
Zlata Muskova
20.07.2016 15:31
 
Po zaplacení pobytu navýšení ceny, po zaplacení doplatku změna termínu. Takže jsme pobyt zrušili a nastalo čekání na vrácení peněz. Týden poslouchání lži o tom že caska byla odeslána, žádost o zaslání potvrzení o transakce nemožné( žádný převod nebyl proveden). Po upozornění, ze všechny hovory mám nahrane a podam tr.oznámení mi byly ODESLANE penize pred 14ti dny podle lži zaměstnanců konečně zaslány. Podle potvrzení o transakci mi 14 dnů zaměstnanci slevokingu lhali.
Tým Slevoking
21.07.2016 00:00
 
Dobrý den, paní Musková, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V době letní sezóny jsme zaznamenali na našem finančním oddělení technické problémy, díky kterým se značně zpozdilo odesílání plateb. Nakonec jsme tuto záležitost úspěšně dokončili ke spokojenosti našich zákazníků. Samozřejmě se Vám za tyto problémy omlouváme a věříme, že i v budoucnu využijete našich služeb. Pěkný den přeje, Tým Slevoking
Jana G.
14.09.2016 00:00
 
Kupón sme dostali v poriadku, ale pri odchode na recepcii boli nejaké nejasnosti, zamestnanci recepcie to však vyriešili.
Alena P.
19.10.2016 00:00
 
Už několikrát jsem využila pobyt přes Slevoking a vždy jsem byla spokojená,spolupracují s opravdu solidními zařízeními,všem doporučuji :-)
Gabča
07.11.2016 18:41
 
Se službami Slevoking, jako zajišťovatelem našich pobytů jsme naprosto spokojeni.
Ludmila Andacká
07.11.2016 18:43
 
Byla jsem velmi spokojena s pomoci při rezervaci v cizím jazyce. Pomáhal mi pan Alan Mrákava, tímto mu ještě jednou moc děkuji za spolupráci.
Michaela
10.12.2016 00:00
 
Opět hodnotíme velmi pozitivně. Kupon jsme obdrželi v pořádku, byly tam uvedeny všechny potřebné informace, takže za nás spokojenost. Ubytování v hotelu u Budapešti bylo skvělé, personál milý a ochotný, jídlo úžasné. Určitě se do Maďarska vrátíme a služby slevokingu znovu využijeme.
Helena Krčová
24.01.2017 00:00
 
Dostali jsme k vánocům poukaz na pobyt. Bohužel, ze zdravotních důvodů se pobyt nehodil. Volala jsem na Slevoking, kde mi ochotně nabídli pomoc, že dají vědět zda by se s tím dalo něco dělat (možná výměna za jiný pobyt v jiné době. Působili moc příjemně a bohužel, jsem uvěřila. Zůstalo jen u slibů a od té doby se nikdo neozval. Smířila jsem se s tím, že poukaz propadne, ale je mi smutno, že něco slibují, ale skutek utek. Hlavně, že jim zůstanou peníze. Helena
Tým Slevoking
25.01.2017 00:00
 
Dobrý den, paní Krčová, děkujeme za zpětnou vazbu. Výměny kupónů řešíme na základě písemné žádosti zákazníků. Při telefonátech zákazníky vždy informujeme, že kroky k výměně kupónu můžeme učinit až na základě této žádosti. Prověřovali jsme naši e-mailovou schránku a Váš e-mail jsme obdrželi včera, tj. 21. 2. 2017. Tuto žádost co nejdříve zpracujeme a ozveme se Vám zpět na Vaši e-mailovou adresu. Děkujeme za spolupráci. Pěkný den přeje, Tým Slevoking
Vojtěch
10.03.2017 00:00
 
Vše fungovalo velmi dobře......slevy byly aktuální a dny strávené v termálech v Bešeňové skvělé. I když počasí nebylo ideální, v bazénech s teplou vodou to vůbec, ale vůbec nevadilo :-) Kosti se prohřály a tělo se zotavilo. Doporučuji Bešeňovou i portál Slevoking.
Majka K.
05.04.2017 00:00
 
Vše odpovídalo nabídce. Pracovník Slevokingu nám velmi ochotně pomohl s rezervací volného termínu. Hotel ADAM/SPA Kudova Zdrój /PLN/ je nádherný, čisťoučký, výborná kuchyně, krásné pokoje, každý s balkonkem, koupelnou, TV, ledničkou, WIFI. Neomezený vstup do hotelového bazénu, dvou výřivek hned vedle bazénu a parní sauny /vše zdarma/; v bazénu masážní lehátka a spousta masážních trysek. Bazén byl poloprázdný /super/, vedle fitko a odpočinková místnost, vše luxusní a v ceně voucheru. Všem doporučuji a já se sem určitě vrátím.
Jiří
25.04.2017 00:00
 
Super služby,ochotný a velmi příjemný personál,přes stáří zařízení velice čisto a útulno,kuchyně na vysoké úrovni. Spojeno s krásným počasím velice krásná dovolená-nejen oddych,ale aktivní odpočinek v bazénu,wellnes,turistické tůry a pod. Pro starší organizovaný bohatý program. Doporučuji.
Hana K.
09.05.2017 00:00
 
Se službami Slevokingu jsem byla velmi spokojena již po několikáté, a ráda jejich služby opět využiji. Na mé dotazy vždy ochotně odpovídali a pomohli mi i s dojednáním termínu v maďarských lázní Buk.
Pavla
17.05.2017 21:52
 
Koupila jsem minulý rok voucher do Sarvaru který je platný do konce května,ale buhuzel jsem od září na nemocenské a čekají mě další vyšetření a taky jsem po operaci ginekologie,tudíž jsem chtěla buď vrátit peníze nebo prodloužit voucher.Pani mi že slevoking psala že to vyřeší a nevyzesila.Bylo mi uděleno že mám do penzionu napsat,tak jsem tak učinila a ani do ted nepřišla odpověď.Tak jsem opět psala s paní že slevoking a opět nevyřešila,hlavně že prachy z lidí berou.Proto nedoporučuji u slevoking nakupovat.Kozelkova
Tým Slevoking
18.05.2017 00:00
 
Dobrý den, paní Kozelková, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tento problém jsme s penzionem Wolf již řešili a bohužel penzion zamítl prodloužení platnosti kupónu či jeho stornování. V tomto případě jsme pouze zprostředkovatelem služeb a hlavní slovo zde má penzion. Z naší strany jsme se je snažili požádat o výjimku, avšak v tomto ohledu nám nebyli ochotní vyjít vstříc a v této chvíli již není možné ovlivnit rozhodnutí penzionu. Kupón bude tedy nutné využít v době jeho platnosti. Případná storna objednávek či rezervací služeb ze zdravotních důvodů se řídí podmínkami poskytovatele služby, tedy samotného penzionu. V případě, kdy má zákazník zájem o storno své objednávky či rezervace, ať již z jakéhokoli osobního důvodu, je povinen se obrátit přímo na penzion. Tyto situace se vždy snažíme řešit k maximální spokojenosti našich zákazníků, avšak ne vždy je hotel či penzion ochotný nám vyjít vstříc. Vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí. Děkujeme za pochopení. Pěkný den přeje, Tým Slevoking.
Marie Rothová
16.06.2017 05:54
 
Portál Slevoking, udává na web., jen recenze a zkušenosti, které se mu hodí pro lepší prodejnost. Loni jsme se známími byli nezávazně na sobě v hotelu Fontána-Brno, kde jsem byli nepříjemně překvapení nejen chováním personálu, nejen k nám, ale i k ostatním hostům a službami. Vše jsme slevokingu napsali a vypsali, negativní recenzi a hodnocení dodnes u nabídky Fontána hotel Brno neuveřejnil. Prostě NEGATIVNÍ HODNOCENÍ SLEVOKING NEUVEŘEJŇUJE, na jiných portálech s tím neměli problém. SLEVOKING POSTRÁDÁ OBJEKTIVITU JEN ABY PRODAL.
Tým Slevoking
17.06.2017 00:00
 
Dobrý den, paní Rothová, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi nabízeným pobytem. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důle-žitá. Situaci takto můžeme dále řešit a zapracovat na tom, aby byl vzniklý problém odstraněn. Pokud by se stížnosti na konkrétní hotel množily, budeme nuceni zvážit další spolupráci. Vždy se snažíme být objektivní a i negativní recenze jsou na našem webu zveřejňovány. V případě negtivních recenzí je tato zpětná vazba zasílána do hotelu na jejich vyjádření. Recenzi pak zveřejníme s reakcí daného hotelu, abychom jak my tak naši zákazníci měli na daný problém náhled z obou stran. Stejně jako má záka-zník se možnost vyjádřit ke kvalitě pobytu, má i hotel právo poskytnout svůj pohled na věc a některé věci upřesnit. Samozřejmě nás mrzí tato Vaše negativní zkušenost a věříme, že v budoucnu budete s našimi pobyty spokojenější. Děkujeme za pochopení. Pěkný den přeje, Tým Slevoking.
Marie Čiplová
19.06.2017 00:00
 
Zakoupili jsme pobyt v Podhájské na Slovensku v penzionu Quatro II, vzhledem k tomu, že jsme na tom samém místě a ve stejném penzionu již na dovolené byli, jsme byli spokojení. Deklarované služby byly na dobré úrovni, cena za ubytování byla o trochu levnější přes Slevoking než když jsme si pobyt dříve sháněli sami.
Jana
09.07.2017 00:00
 
Náš 7-denní pobyt jsme absolvovali se svými dvěma dospívajícími dcerami. Čekali jsme, že se budeme tísnit na jednom 4-lůžkovém pokoji, ale personál nám připravil dva dvoulůžkové pokoje se společnou koupelnou. Každý pokoj přitom měl svou TV, což ocenily hlavně obě dcery. Všude bylo čisto a příjemné prostředí. Ubytování hodnotím 1*!
Miroslav Rizman
13.07.2017 00:00
 
Děkujeme za velmi dobrý typ na Slevokingu ke strávení letošní dovolené v Ramsau v Rakousku. Pobyt v penzionu Savisalo neměl chybu, pěkné a čistém prostředí, velice ochotný personál , přikoupené večeře byli chuťový zažítek. Všem mohu jenom doporučit. Mělo to jemom jednu chybu, týdem nestačil na všechny výlety a poznání okolí Dachstainu, tak příští rok opět.
Ladislav Jelínek
15.07.2017 00:00
 
Byli jsme na dovolené v Luhačovicích v Hotelu Harmonie a využili jsme služeb Slevokingu. Nebyl žádný problém se zajištěním pobytu,spokojenost s pobytem a službami.Doporučili jsme Slevoking svým přátelům.
Naďa
05.08.2017 00:00
 
Pobyt ve Wellness hotelu Tatra v Novém Bydžově byl pěkný, zajeli jsme do Prachovských skal, nádherná příroda, navštívili hrad Kost a zámek Karlova koruna. Kupón jsem obdrželi v pořádku i všechny potřebné informace ohledně pobytu a plánovaných procedur. V hotelu vstřícný personál. Co se týče jídla postrádala jsem já i ostatní členové žitné a tmavé pečivo k snídani, pár potravin pro zdravou výživu, jinak teplé jídlo velmi chutné. Pokoje pěkně vybavené. Procedury by se měly rozšířit o větší sortiment masáží, relaxační je málo, chybí fitcentrum s trenérem, o které by byl veliký zájem a bazén.
Mária Sýkorová
21.08.2017 00:00
 
Služby Slevokingu jsou perfektní.Vše v pořádku .Není si na co stěžovat.Letos jsme služby využili poprvé a určitě ne naposled.
Jana
03.09.2017 22:05
 
Byla jsem stálou klientkou tohoto portálu, avšak po poslední velmi špatné zkušenosti s přístupem k zákazníkovi jsem se rozhodla, že již dále nakupovat u nesolidní společnosti nebudu. Vše pohodě je pouze do té doby, dokud jste se službou spokojeni. V případě reklamace bohužel narazíte na velice nesolidní jednání a zaměstnanci Slevokingu, kterým jste za pobyt zaplatili vás odkážou na poskytovatele služeb. Hotel vás pochopitelně odkáže zpět na Slevoking, takže se spravedlnosti bohužel nedovoláte. Momentálně tento problém řeším s pojišťovnou právní ochrany.
Mínusy:
Jednání s klienty!
Tým Slevoking
04.09.2017 00:00
 
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V případě reklamace musíme vždy zhodnotit, zda se jedná o reklamaci směřovanou vůči poskytovateli služeb, tj. Hotelu/penzionu, nebo o reklamaci směřovanou na provozovatele, tj. Na Slevoking. Slevoking našim klientům ručí za to, že budou moct využít obsah daného balíčku v daném hotelu v plném rozsahu, jeho obsahovou správnost a platnost. Není však bohužel z naší strany možné kontrolovat na denní bázi kvalitu služeb a chování jednotlivých zaměstnáců hotelu. V tomto případě se jedná o služby poskytované hotelem a jeho zaměstnanci a za jejich kvalitu tedy i ze zákona zodpovídá poskytovatel. Vždy se však snažíme jakékoliv negativní recenze řešit vůči hotelům i z naší strany. Pokud by se stížnosti na konkrétní hotel množily, budeme nuceni zvážit další spolupráci. Nekvalitní nabídky u nás nemají místo. Velmi nás mrzí tato negativní zkušenost a věříme, že budete v budoucnu naše služby využívat i nadále. Děkujeme za pochopení. Pěkný den přeje, Tým Slevoking
Lenka N.
07.09.2017 00:00
 
Se službami Slevoking jsem byla spokojena velmi, vše bylo rychlé a se všemi informacemi.
Eva U.
20.09.2017 00:00
 
Broumovské skály,areál Zděřina hodnotíme jako super minidovolená se psem.Slevoking co nabízí souhlasí a tak rádi opět s nimi pojedeme :-) Personál ochotný,jídlo dobré,výlety do skal úchvatný zážitek a pro naší psí holku také obrovská pohoda a volnost,je fajn,že toto Zděřina umožňuje. A jako bonus jsme brali to,že les okolo byl plný hub :-)
Ivo H.
29.09.2017 00:00
 
Dekuji za kupon. Hotel Klimek je 4* na vysoké úrovni, gastronomické, kvalitou ubytování, příjemným a profesionálním chováním personálu. Je umístěn ve velmi krásném prostředí v lázních Muszyna u řeky Poprad, má výborné wellnes včetně atrakcí pro děti, tenisovy kurt, křiště na beach voleyball, možnosti dyklotoristiky, nenáročného sjezdového i běžeckého lyžování, houbaření i turistika po okolních horách i lázeňský relax. .Moc doporučuji pobyt v hotelu Klimek.
Milan Nový
06.10.2017 08:55
 
Dnes jsem se vrátil z pobytu v Nezábudce, vše perfektní. Popis služeb odpovídal realiatě, hotel moc pěkný. Rád využiji služeb v budoucnu.
Tomáš
06.10.2017 13:03
 
Vše OK
Martin
06.10.2017 13:04
 
Služby Slevokingu jsme využili již poněkolikáté a nikdy jsme neměli důvod ke stížnostem. Informace byly podrobné a dostačující, to, co bylo nabízeno, jsme také obdrželi.

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Vybrané nabídky posíláme
e-mailem pro vaši pohodu
Je to zdarma a dvakrát týdně dostanete TOP nabídky
Dostávat slevy z měst:
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.