Hyperslevy.cz, slevomat - Recenze a zkušenosti

Celkem: 34 recenzí
Recenze a diskuze vyjadřují svobodné názory návštěvníků webu, nikoliv provozovatele webu slevajakbrno.cz
Patrik H.
06.08.2015 10:54
 
celý nákup a uplatneni probleho v poradku
Agáta
25.01.2016 16:12
 
Nakoupila jsem pobyt do Beskyd pro dva, po zaplacení mi ihned zaslaly voucher a pobyt byl super. Jen tak dál Hyperslevy!
Lucie
29.08.2016 10:31
 
Vše bez problémů !!!
Alena
04.11.2016 16:13
 
Koupila jsme si pobyt do Krkonoš a vše proběhlo v pořádku, pobyt jsme si užili. Takže doporučuji hyperslevy
Karlos64
14.12.2016 19:35
 
Nevím jak ostatní nakupujíci, ale já mám s tímto serverem ty nejhorší zkušenosti, objednal jsem si 8.11.2016 2 kusy powerbank a do 14.12.2016 je nestihli doručit, protelefonoval jsem majlant a většinu času na mě mluvila ,,plechová huba,, když se podařilo spojit s nějakým operátorem, byl jsem neustále uklidňován, že vše je v pořádku a zboží dorazí, prodali něco co nemůžou zaručit, takže tady už nikdy více!!!!!!!!!!!
Samuel
03.03.2017 00:00
 
Letos jsme zkusili nakoupit víkendovou lyžovačku pro celou rodinu zde. Pobyt se poved, hotel byl super a ještě k tomu vyšlo i počasí. Děcka byla nadšená. Takže příští rok zas.
Danka Onderková
09.05.2017 00:00
 
Naprostá spokojenost,rychlé a seriozní jednání,určitě,opět zakoupíme poukazy na dovolenou.
Jana Kroupová
14.07.2017 00:00
 
Zajímavé nabídky, velký výběr, super slevy a vždy ochotná zákaznická podpora. Zatím jsem měla vždy jen pozitivní zkušenosti.
Bronislav Kotula
26.07.2017 10:32
 
Dovolte abych Vás upozornil na jednání majitele hotelu Andromeda v Ramzové v Jesenikách pana Malachty. Přes Váš portal jsem si našel pobyt na čtyři dny ve výše uvedeném hotelu.Po předchozích zkušenostech jsem před zaplacením zavolal na recepci jestli maji volno v termínu který mi vyhovuje.Paní Malachtová mi sdělila, že v uvedeném termínu mají volno.Zároveň mi nabidla ať pobyt neplatim přes Váš portal ale že mi ten pobyt rezervuje za Vámi nabizenou cenu, zdálo se mi to shudnější.Od paní Malachtové jsem dostal formou emailu ujíštění , že se jedná o čtyřdenní pobyt s polopenzi.Zaplatil jsem tedy celou částku na jejich účet.Po příjezdu na pobyt nám čišník ke kličům na pokoj přidal jakesi žetony, které máme odevzdat při večeři.Při přichodu na večeři jsem sdělil čišníkovi, že jsme přišli na večeři s polopenze.On nám předložil normální jidelní lístek a požadal o dva žetony. Po věčeří jsem požadal o účet za pití, protože jsem předpokladal že to v ceně polopenze není.Jaké bylo moje překvapení když čišní přinesl učet na 360kč- podotykám,že to pití bylo velké a malé pivo.Ptal jsem se tedy čišníka co to má znamenat- odpověděl že si to mám vyřidit s panem majitelem a zavolal mi pan Malachtu.Ten mu sdělil, že jsem dostal žetony v hodnotě 90 kč a zbytek večeře si musím doplatit.Na mou odpověď , že mne o žadných žetonech neinformovali mi arogantně řekl že jsem si to měl zjistit .Po me odpovědi, že mi jeho jednání připadá podvodné nás s přitelkyni začal vyhazovat z hotelu.Podotykám že bylo půl devaté večer.Odpověděl jsem , že večer nikde nepojedu, protože jsem u večeře vypil jedno pivo. Ráno ve svých uražkách a vypadech pokračoval , požadal jseho tedy o vracení části peněz - neustále něco propočitaval až když jsem mu řekl až mi vratí třičtvrtina ceny ikdyž jsme tam už nesnidali,protože jsme měli strach.Peníze mi tedy s dalšimi uražkami dal .Přestěhovali jsme se na vedlejší penzion, kde k nám byli velice vstřícni a pozdějí nám sdělili, že nejsme první kteří mají s panem Malachtou tyto zkušenosti .Jezdí hodně ponaší zemi to jsem zažil poprvé a doufám, že naposled.Nikde jsem se nesetkal s nějakymi žetony.Buď jsou pobyty jen se snidaní nebo s polopenzi, kdy si host vabira s několika jidel mimo klasický jidelní lístek.Hlavně mne ale zarazilo arogantní chovaní majitele a aby hotelier nadaval hostovi do h...d je i na mne trochu silné kafe. Přejí příjemný den
Dana Vyhnálková
10.08.2017 00:00
 
Na toto léto jsme si objednali na Hyperslevách víkendový pobyt v Praze s romantickou večeří. Objednání, zaslání voucheru i zamluvení hotelu proběhlo hladce. Pobyt byl v krásně uklizeném moderním hotelu, kousek od stanice metra, takže jsme si mohli kdykoliv vyrazit do centra. Celkově hodnotím pobyt i se stravou velmi kladně a moc ráda se sem s Hyperslevami ještě jednou vrátím.
Jana Šverclová
18.03.2018 14:15
 
Objednán pobyt v Polsku statek Kliczkow a byli jsme s přáteli milé překvapeni . Příjemné prostředí, milá obsluha a přijatelné ceny mužů jen doporučit.
Iva
20.03.2018 13:39
 
Objednán pobyt v Austria Trend hotel Ananas ve Vídni, rezervace je možno podle Hyperslev provádět na recepci hotelu nebo na tel. čísle hotelu, tam se s námi ovšem vůbec nebavili a odkázali nás na rezervační portál, zakoupili jsme 3 noci v tomto hotelu, ale nabídka volných termínů o víkendu je nulová a sehnat nějaký termín na tři noci téměř nelze, i přesto, že hotel neustále nabízí na Booking.com volné pokoje. Podle mě by nemožnost pobytu o víkendu měla být uvedena už v nabídce voucherů na Hyperslevách, takže bohužel nespokojenost.:-(
Mínusy:
zřejmě velmi omezená až žádná nabídka víkendových pobytů - neuvedeno v nabídce
GRAND HOTEL SERGIJO
26.10.2018 17:51
 
naše společnost je na trhu již 15 let, kdy se zrodila Hyperinzerce.cz a již 8 let provozujeme portál Hyperslevy.cz. Někteří z Vás s námi spolupracují prakticky od začátku, takže vědí, že spolupráce s námi byla vždy bezproblémová a nikdy se nám ještě nestalo, že bychom měli výpadek v cash flow. Náš byznys vždy přinášel zisk jak nám, tak i našim partnerům a zákazníkům a tak tomu bude i nadále. Stávající situace, kdy se zpožďují platby, je pro nás nejen nová, ale i krajně nepříjemná, protože dopadá i na Vás, naše partnery. Dovolte nám proto prosím, abychom se Vám tímto hluboce omluvili za způsobené komplikace a zároveň Vám sdělili důvody vzniku této situace a její řešení. Za těch 15 let se z nás stala firma o téměř 100 lidech a náš byznys stál pevně na dvou hlavních pilířích – jednak příjmech z reklamy na portálech, které provozujeme a zastupujeme a jednak z provize za prodej služeb a zboží na portálu Hyperslevy.cz. Jsme ryze česká společnost, která vyrostla bez jakéhokoliv investora a velkých úvěrů. Naše finance byly vždy zdravé a proto jsme se před dvěma lety rozhodli přidat pilíř třetí a spustili jsme projekt Hyperodvoz.cz. Tento projekt byl pro nás něco úplně nového, zahrnoval logistiku a další věci, které jsme nikdy předtím nedělali a musíme si přiznat, že jsme ho nezvládli. Ačkoliv Hyperodvoz rychle rostl na popularitě a lidé byli s jeho službami spokojeni, nepodařilo se nám ho dostat do zisku a i když se ztráta průběžně snižovala, tak nás finančně i personálně vyčerpával. Začali jsme proto jednat s investory. Zájem projevilo několik individuálních investorů i investičních skupin a tak jsme v očekávání vstupu jednoho nebo více z nich projekt Hyperodvoz nechali běžet déle, než bylo zdrávo. Nepočítali jsme s tím, že se příprava smluvní dokumentace a další účetní a právní kroky protáhnou v řádu měsíců, ačkoliv jinak je vše rámcově dojednáno. Zkrátka a dobře naše firma už je příliš velká na to, aby se taková transakce dala zvládnout v řádu týdnů. Tím pádem jsme ve firmě včas neudělali potřebné změny a to je hlavní důvod našich aktuálních cash flow problémů a také velké poučení do budoucna. Rádi bychom Vás ujistili, že co nejrychlejší uhrazení našich závazků je pro nás absolutní prioritou a děláme všechno pro to, abychom našim partnerům způsobovali co nejmenší potíže. Platby proto posíláme průběžně po menších částkách. S nástupem hlavní sezóny předpokládáme, že tyto částky budeme navyšovat tak, abychom se co nejdříve dostali do stavu, na který jsme byli všichni zvyklí. Projekt Hyperodvoz je nyní v „režimu spánku“, což nám samozřejmě také pomáhá v cash flow a úspory jsme našli i na dalších místech včetně marketingových výdajů. Vzhledem k tomu, že propagaci plánujeme dlouhodobě, je většina našich marketingových kampaní již zaplacena a tak se Hyperslev v hlavní sezóně tyto úspory prakticky nedotknou - například podpora v rádiích je uhrazená až do března 2019. Kromě toho jsme přistoupili i k jednorázovým speciálním nabídkám pro naše stálé klienty, kteří u nás plánují reklamní kampaně na portálu Hyperinzerce.cz a dalších webech. Tyto nabídky obsahují velmi motivační slevy, které nám také začínají vylepšovat cash flow. Nejvíce nás mrzí, že jsme se také museli rozloučit s některými kolegy, ale klient pro nás byl vždy na prvním místě, takže pokud se máme dostat s platbami do normálu co nejdříve, museli jsme zasáhnout i zde. I přes větší personální vytíženost se ale snažíme s Vámi co nejaktivněji komunikovat – za obchodní oddělení pan Kýček a za ekonomický úsek pan Morávek. Během následujících cca 14 dní budeme individuálně řešit splátkové kalendáře. Podle aktuálních výpočtů se díky těmto a dalším opatřením do vyrovnaného cash flow dostaneme cca do 2-3 měsíců. Pokud se nám podaří finalizovat transakce s investory dříve, tak budeme schopni uhradit vše ihned, ale nebudeme na to již spoléhat. Víme, kde jsme udělali chybu a víme, co dělat, aby se již neopakovala. Proto Vás žádáme o strpení a další spolupráci, která bude v hlavní sezóně roku klíčová pro co nejbližší datum, kdy se dostaneme na vyrovnaný cash flow a kdy budou uhrazené veškeré závazky tak, jak to vždy bylo u nás zvykem. Firma se vymlouva, že nemá peníze. Ředitel rozesílá toto vyjádření: Ještě jednou prosím přijměte naši velkou omluvu za tuto situaci. Věříme, že oceníte naši otevřenost a snahu o co nejrychlejší řešení a že naše spolupráce bude pokračovat i v dalších letech. S pozdravem Petr Beneš Výkonný ředitel
Mínusy:
Nevyplácí poskytovatele
marty
30.10.2018 17:21
 
Žádáme hosty kteří mají vouchery od hyperslevy. Cz ať se obrati na portál o vrácení peněz. Bohužel nám k dnešnímu dni dluží 80 000 Kč a přes měsíc jen lžou. Vouchery z hyperslevy. Cz nebudeme akceptovat Penzion hamerska jizba Hotel svatý hubert Vyhlidka A vás hyperslevy žádám o okamžité zastavení našich nabídek. Už nevím kam všude to mám napsat aby tak bylo učiněno a lidé nekupovali zbytečně vouchery od vás a nevyhazovali tak peníze
Mínusy:
Lžou a kradou
Martin
01.11.2018 10:16
 
Přes Hyperslevy.cz jsem objednal Wellness pobyt v Mariánských Lázních - Hotel Ferdinand***.Po zaplacení(cca 2.měsíce dopředu) dle instrukcí portálu jsem objednal v hotelu termín(v neděli nástup ve středu odjezd).V pátek v 15:00hod. mi volali z hotelu,že nás v neděli neubytují,nedostali zaplaceno.Po 2hod.vyřizování,kdy jsem zjistil,že doopravdy portál hotelu nezaplatil,nám nakonec hotel slíbil,že nás ubytuje a taky to dodrželi.Na recepci v hotelu nám ukázali seznam lidí na A4 kolika lidí se to týká.Recepční nám zdělila,že od května nedostali zaplaceno.Již jednou s nimi měli problémy,kdy z nich také nedostali větší množství peněz.Závěrem děkuji za vstřícné jednání hotelu a všem ostatním,kteří si budou chtít koupit něco přes portál HYPERSLEVY.CZ ať si to dobře rozmyslí!!!
Penzion Beskydy Daniela
01.11.2018 14:11
 
Nám dluží hyperskevy přes 40.000 korun. Je založené veřejné diskuzní fórum kde vkládají ubytovatelé výši dluhu. Je tam pěkný obnos nyní. Pozor na ně.
Mínusy:
Podvodníci, lháři.
GRAND HOTEL SERGIJO Piešťany
02.11.2018 18:54
 
Hyperslevy neplati a dlži hotelu niekolko tisic EUR. Riaditel Ing.Beneš sa vyhraža porušovanim zmluvy ak hosti neubytujeme,paradoxne niekolko tyždňov napriek slubom neplní svoje povinnosti. Manageri presuvaju zodpovednost na majitela, Beneš preposlal mail,že peniaze ćeskych občanov použil na projekt Hyperodpad,a nemá z čoho uhradiť hotelom .Vyhražky,nadavky a vulgarizmy potvrdené ešte listami jeho pravnikov su dôkazom,že uhradiť svoje zavazky odmieta. Peniaze dlži dlhodobo .
Plusy:
žiadne: dlžoby na uhradach za pobyty.
Mínusy:
Klamanie zakaznika,zneužitie peňazi ćeskych občanov, ktore si nechal na svoj projekt a neuhradza hotelm: viď recenzie hote: dlži hotelom viacerym,teda si neplni povinnosti .Dlžnik!!!!!
hotel
02.11.2018 23:23
 
Žiadame hostí ktorí majú vouchery od SlovenskéZľavy. Cz nech sa obráti na portál o vrátenie peňazí. Bohužiaľ nám k dnešnému dňu dlhuje 80 000 € a cez mesiac len klamú. Vouchery z SlovenskéZľavy. Cz nebudeme akceptovať Penzión Hamerský jizba Hotel svätý hubert vyhlidka A vás SlovenskéZľavy žiadam o okamžité zastavenie našich ponúk. Už neviem kam všade to mám napísať aby tak bolo urobené a ľudia nekupovali zbytočne vouchery od vás a nevyhadzovali tak peniaze
Plusy:
NIČ klamari
Mínusy:
Dlžnici,klamari
Hana Madaraszova
17.11.2018 22:58
 
Koupila jsem pres Hyperslevy pobyt v Piestanech. Neni mozne se tam ubytovat , neb Hyperslevy okradaji zakaznika a neplni sve zavazky.
Mínusy:
Okradou Vas o penize a nic si nekoupite
David
14.12.2018 10:08
 
Mohu říct Hyperslevy mně dluží přes 100000 Tis a napsali vyjádření. Dobrý den, pane xxxx, čekala jsem na vyjádření z účtárny a informace od manažera, proto se ozývám s prodlením několika dnů. Naše společnost se teď před silným předvánočním obdobím dostala do slabšího období s cash flow. Během tří budoucích měsíců se ale vše vyrovná. S našimi partnery se snažíme jednat na rovinu a nezastírat tuto nemilou skutečnost a navrhujeme řešení k diskuzi. Vaše peníze jsme podle krizového splátkového kalendáře schopni vyplácet po 5000,- každý všední den v období od 15. - 30. 11. Je to pro Vás přijatelné?
Plusy:
Nic Nic Obvolal jsem více lidí a psali jim to samé dluží víc peněz a peníze neposlali.
Mínusy:
Celou věc jsem předal ČOI a Tv Nova a Prima. Včera po telefonickém rozhovoru nikdo nepsal ani nezavolal ani nadřízení jak říkala obchodní zástupce
jana
30.12.2018 17:00
 
Dovolte, abych se s vámi podělila také o hrůznou skutečnost s touto společností.Objednala jsem přes ně voucher na masáže jako dárek. Sdělili mi, že obdrželi peníze a po objednání masáže zavolali z masážního salonu obdarované, že se masáž nekoná, poněvadž nedostali zaplaceno!! Taková ostuda! A to mají ještě dovolenou, aby se jim přes svátky nikdo nedovolal!!
Plusy:
Si děláte srandu?
majka
03.02.2019 08:21
 
dostala jsem vánoční voucher do Harachova. přes portál hyperslevy dosud nemám vyřízenou rezervaci prý se vyskytly problémy ze strany hyperslev stále se vymlouvají a vyřízení posouvají
Mínusy:
pro mě naprosto nepřijatelné jednání
Martina
11.02.2019 13:15
 
Dobrý den, prosím vy, kdo vám dluží Hyperslevy, prosím kontaktujte mne na tel.č.775393529, nebo na emailu: asistentka.salony@gmail.com. Jsme firma, co vlastní několik Thajských masážních salonů na Praze 1 a Hyperslevy nám též dluží několik desítek tisíc. Rádi bychom spojili síly a podali hromadnou žalobu. Děkuji a přeji pěkný den.
Hana
19.02.2019 16:02
 
Nekupujte pres Hyperslevy vouchery, hrozi riziko, ze je nebude mozne vyuzit. Portal neposila penize za nakoupene vouchery firmam, ktere zde nabizi sve sluzby. Maji financni problemy jiz od rijna, moji dceri nejsou od prosince schopni poslat ani 8 000, ktere dluzi za jeji zrealizovane zakazky:-( Nereaguji a chovaji se nesolidne. Hana Kaderavkova
Karel
22.02.2019 22:03
 
Zakoupili jsme si wellness pobyt na Hyperslevách,zaplatili jsme v pořádku, přišel woucher atd.Problém nastal , když jsme si chtěli rezervovat termín v hotelu.Paní majitelka nám oznámila,že ji Hyperslevy dluží už přes půl roku peníze za pobyty a že nám nemůže garantovat, že nás ubytuje na základě jejich woucheru.To nás od spolupráce s HS odradilo a vše jsme stornovali, naštěstí nam peníze za 21 dní vrátili.Již nikdy nekoupime u nich ani ponožky...
Plusy:
Vrátili nám peníze.
Mínusy:
Neseriózní jednání s obchodními partnery !!!
Silvie
27.02.2019 10:29
 
portál hyperslevy nehradí své závazky
Mínusy:
Zakoupila jsem poukaz na ošetření pleti do salónu Empatia v Ostravě. kosmetička mi oznámila, že poukaz uplatnit nemohu, službu si musím znovu zaplatit, protože portál hyperslevy jí dluží 25.000,-
Standa
04.03.2019 19:09
 
Čtu si tady zkušenosti některých z vás a mám dojem, jako by sem nepsali zákazníci, ale ti, kterým, jak tady píšete, hyperslevy dluží. Já si na hyperslevách kupuju už několik let wellness pobyty a vždycky v pohodě.
Plusy:
Dlouholeté působení trhu, vždy vše OK
Mínusy:
Asi ne vždycky vyberou ty správné slevy u těch správných prodejců a ti pak na ně hážou své problémy.
Hana
05.03.2019 19:24
 
Koupila jsem si poukaz na masáž na Praze 1.Rezervaci nám salon pozdržuje,protože jim Hypeslevy dluží několik desítek tisíc a nikdo od nich nekomunikuje!
Plusy:
ŽÁDNÉ
Mínusy:
Neseriozní chování,prodávají poukazy které nejde použít!
Ivan
07.03.2019 20:16
 
Na hyperslevy budu v nejbližších dnech posílat návrh na insolvenci, přestali jsme brát jejich vouchery, protože už nám přes půl roku za ně neplatí a ještě mají tolik drzosti, že nám zaslali pokutu 100.000 Kč za to, že jsme přestali vouchery brát! Prosím o kontaktování každého, komu hyperslevy dluží peníze a přihlásím jejich pohledávku soudu. Prosím poslat info kolik a za co na email chiivan@seznam.cz Děkuji Ivan Babušák
Dana
09.04.2019 14:35
 
Hyperslevy nám od listopadu 2018 nezaplatili za obydlené vouchery. Hosty odmítáme s tím, že až Hyperslevy zaplatí finanční závazky naší společnosti, rádi je odbydlíme v náhradním termínu. I po nás Hyperslevy požadují zaplatit sankci 100.000,- Kč, již jsme předali právníkovi k řešení..Za největší drzost, však považuji, že si Hyperslevy dovolí i nadále prodávat vouchery, jako by se nic nedělo.Připojíme se k hromadné žalobě.
Plusy:
O žádných nevím, letos to byla naše první zkušenost se slevovým portálem a také poslední.
Mínusy:
Písemné i telefonické vyhrožování ze strany Hyperslev.
Mária
11.04.2019 20:03
 
S portálom Hyperslevy mám zmluvu o spolupráci, ktorá od začiatku nenefungovala. Predávali pobyty v u nás hotel Flóra Bešeňová. Keď mali zaplatiť, nastal problém. Samé vyhováranie, klamstvá Po množstve mojich urgencií poslali splátkový kalendár, ale pletie som sa nedočkala. Dlhujú mi 7 175,- Euro t.j.cca 186 290 Kč. Stále drzo predávajú pobyty, zrejme klamú cielene ďalej. POZOR sú to skúsení podvodníci.
Plusy:
Žiadne
Mínusy:
Cielene okrádajú
Hana
16.04.2019 12:20
 
Přes Hyperslevy jsem koupila v říjnu 2018 zájezd na 5dní Florenci, San Marino. Týden před odjezdem CK sdělila, že pro nedostatek účastníků se zájezd ruší a že peníze dostanu zpět přes Hyperslevy.Toto jsem dostala potvrzeno také přes HS s tím, že nejpozději do 15 pracovních dní peníze dostanu na sdělený účet. Nelíbí se mi lhůta vrácení peněz.Na infolince argumentovali tím, že je potřeba splnit patřičné zákony, ale nevěděli jaké a účetní úkony.Pak ještě z hovoru vyplynulo, že je potřeba řešit provizi mezi HS a prodejcem zájezdu.Dle mého soudu jsou toto nepatřičné argumenty. Za zrušený zájezd nemohu a platila jsem již 10/2018. Není nikde uvedeno,že v případě storna budou peníze zaslány do....Přijde mi velice zvláštní tvrdit, že peníze jsou na účtě portálu, ale vlastně majetkem CK, která zájezd zrušila,což se doložilo také prodejci zájezdu. Ráda bych měla peníze zpět na účtu bez zbytečných průtahů.
Mínusy:
špatná komunikace s klienty, nedostatečná informovanost, zbytečné zdržování v neprospěch zákazníků
Monika
29.04.2019 15:47
 
Přes hyperslevy jsem letos v únoru zakoupila pobyt na Slovensku, bohužel mi po telefonickém kontaktu hotel sdělil, že mi pobyt nezarezervuje, že mají potíže se serverem hyperslevy... Okamžitě jsem volala na linku hyperslev a tam mi bylo oznámeno ať napíšu email a požádám o vrácení peněz A TY MI BYLY DO 5TI DNŮ VRÁCENY!!!!! Takže, i když se nepovedl pobyt, peníze mám zpátky Monika Hrubá
NIkola
09.08.2019 20:11
 
Děs běs. Dáte k Vánocům voucher a vaše rodiče nikam nepojedou... Peníze vám sice vrátí, ale trvá to skoro měsíc, furt sou s tím nějaký problémy... Ostuda, spousta telefonů a mailů... nikdy víc. Kupujte jinde!

Nová zkušenost

Vaše jméno
E-mail E-mail nebude na stránkách zobrazen
Hodnocení
Vaše zkušenosti
Plusy
Mínusy
Loňský rok
povinné údaje
Vulgární komentáře a komentáře urážející cizí osoby budou odstraněny.
V případě podezření z falšování komentářů, budou závadné příspěvky odstraněny.
Nejlepší nabídky posíláme
2× týdně na váš e-mail
✓ TOP nabídky, na kterých si dáváme záležet
Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.